2009年8月27日星期四

新玩具 @ 20090827

自從轉用 iPhone 後,對一般手機興趣大減,加上手機店相熟店員相繼調職,認識的只餘下帥帥的店長和美女店員兩位,現時路過也很少進去搭訕,因此近日對手機情報不大了了,倒是省下不少金錢。

這天中午路過,看見美女店員站在門口,便停下聊聊天,順道看看可否刺激一下本區經濟,原來短短時間內已推出了多款新型號,沒多久便看中這部漂亮、輕巧、價格又挺合理的 SE T707


可是,辦理購機事宜時遇上超級惡劣的店員,我馬上拂袖而去,要不是美女店員極速力挽狂瀾,相信我以後也不會再光顧這店。午飯後回去取機,再向帥帥的店長投訴,才稍稍消去心頭之氣。

晚上吃過美味的蘿蔔摃丸湯,把不快統統忘掉。




11 則留言:

  1. 貢丸仲未食晒?我屋企無晒啦!

    回覆刪除
  2. 呢個時勢,仲有啲咁ge sales嘅?
    佢係咪想跳槽,所以唔志在呀?

    回覆刪除
  3. 老師:仲有五粒,聽晚會吃埋佢。^^

    劉鄧:係啦,我從來未試過咁樣發嬲走法嫁。據阿靚女同型仔店長話佢晌第二間舖時已經畀人投訴到暈,啱啱先調黎大埔,尋日已經畀人勁投訴,話實行炒硬喎。

    回覆刪除
  4. 哈哈, 我都奇怪點解意粉D 貢丸食極都仲有...

    回覆刪除
  5. ayclui:老師送左兩斤畀我嘛,食埋聽晚食晒喇 ~ 要嗒真啲 ~~ ^o^

    回覆刪除
  6. 師妹:寃枉呀 ~ 翻查紀錄上次買普通手機已經係上年12月,比起以前三個月唔埋兩個月就買一部已經慳妹到暈啦!(五月既買 TD2 一早送左畀人 lu ~)哈哈 ~~~

    回覆刪除
  7. 買手機易過買餸喎! ^^

    回覆刪除
  8. 終於有新玩具喇... 都係時候啦~

    回覆刪除
  9. 基斯汀:直情耐到自己都唔信,不過,都係士啤機,會主要用 iPhone ~~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。