2009年8月10日星期一

三颱風


雖然《天鵝》與《莫拉克》產生「雙颱風效應」,折返南海北部,但由於《天鵝》昨晚入夜後已減弱為低壓區,預料對香港不會構成影響,但本港仍會受到登陸福建的強烈熱帶風暴《莫拉克》外圍環流的影響,預料酷熱天氣警告今日仍會繼續生效,最高氣溫達 33℃。


《莫拉克》由東南至西北橫掃台灣島,帶來的暴雨幾乎等於全台灣一年的總雨量。前天屏東山區一日錄得 1,403 毫米,創台灣歷年單日最大降雨紀錄;雖然《莫拉克》只是中級颱風,但環流直徑達 500 公里,比整個台灣島還要長,再加上被附近兩個高氣壓籠罩,令其移動速度極為緩慢,南部山區地形也加劇降雨效應,情况比 1959 年 8 月 7 日 發生的「八七水災」還要慘重。


《艾濤》是今年第一個襲擊日本列島的風暴,已經接近四國地區,並影響關東地區。日本氣象廳指出,《艾濤》挾帶時速達 108 公里強風,預計明天侵襲東京地區。氣象廳已發布全國豪雨及土石流警報。

【資料節錄自 Yahoo!新聞



7 則留言:

  1. 據台灣新聞報導~~
    這場颱風帶來超大豪雨,幾乎淹沒半個台灣。

    回覆刪除
  2. 老師:災情真係好慘烈!>_<

    回覆刪除
  3. 三颱風之外...仲有印度同日本都差不多時間地震呀... 真係好慘呢~

    回覆刪除
  4. 今個月咁多天災嘅!
    希望唔好嘅嘢,快的過去啦~

    回覆刪除
  5. 基斯汀:依幾日睇新聞,就好似舊年四川地震果陣咁,好想喊 ~~~

    劉鄧:幸好老師同同學都平安無事。

    回覆刪除
  6. 係呀係呀... 我都有呢種感覺~

    回覆刪除
  7. 基斯汀:頭先睇晚間新聞睇到眼濕濕 ~~ @@"

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。