2009年8月14日星期五

気楽な金曜日

話說星期一晚在網上辦理續領駕駛執照手續後,心中有點疑惑,本來不想再領教 1823 的服務,但星期三還是按捺不住撥了一通電話,發覺服務員水準提升了,雖然仍有改善空間,但最少沒讓我發火,已算是不錯。(看,我是多麼平易近人,哈哈!)

等了兩天,正在納罕為何仍未獲回覆之際,就收到這個 SMS,原來現在政府的服務也挺高科技的。


兩天前決定脫離《逃學威龍》行列,這天下班不用再趕出城去,與難得星期五在家的 husband 跑上大埔街市吃晚飯,這天光顧的是另一人氣店 - 三小姐


涼瓜炒牛肉

沙薑雞腳

豉汁蒸黃鯧

結賬只需 HK$150,心情好,覺得每樣菜都很好味。

走到外面,又遇上美麗的 magic moment,今天真的很高興。

天空真的很藍
這晚用的是 Sony DC,不是 Lumix



9 則留言:

  1. 真難得心情靚呢!仲要食完晚飯都仲係magic hour,呢期多野做,放工都宵夜hour了......

    回覆刪除
  2. 大雄:你唔勤力啲點搵夠四球呀?哈哈!

    回覆刪除
  3. 依家政府回覆投訴及查詢都快左好多喇,我試過用電郵投訴郵局服務,好快就得到回覆,過左一段短時間,仲見到佢地作出改善添。

    三小姐我都幫趁過一次,都幾好吃~

    咁仲繼唔繼續讀日文呢?

    回覆刪除
  4. 我都做到半夜一點,好magic

    回覆刪除
  5. 我都覺得現時政府的電話服務比銀行的更好!起碼無使我按到發火!

    回覆刪除
  6. 哈哈, 又見到雞腳...^^
    意粉, 仲唔認雞腳係你至愛?

    回覆刪除
  7. 師妹:我唔係唔讀日文,係轉班啫,嘻 ~~

    鳴門:我都係,不過係搵唔到錢既野 ....

    ayclui:預左你會咁講,哈哈!

    回覆刪除
  8. 最近我都有用過政府d熱線... 發現佢地d態度真係唔同左~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。