2009年10月18日星期日

新形象【第 1,111 篇】

上星期某天突然覺得一把長髮很討厭,雖然內心曾激烈交戰,這天還是狠下心把它剪掉。

長度是根據 husband 和髮型師 S 的建議決定

離開髮型屋,心情很舒暢,清爽的秋風吹來,頭髮輕輕飄揚,很有拍洗髮精廣告的感覺。

這輛「人力觀光巴士」挺有趣

已差不多是中午時分,沒吃早餐便出城的我早已飢腸轆轆,跑上とん吉,打算吃頓豐富的午餐慶祝一下,只是還有 10 分鐘才開始營業,門前已有十多人在排隊,雖然首輪該可獲得座位,但擔心需要等候食物決定放棄,走回頭去光顧不會花太多時間的翠華


海南文昌雞飯($50)不太滿意

還是脆豬 + 奶茶($22)合胃口

吃飽後,買到想要的東西便回學校上課,並領取初班的證書。

廿四年後首張日語證書,感覺很奇妙

上中班後課程漸覺困難,而且因為上的是密集班,每堂課老師教授的內容也不少。這天課堂到尾聲時已感到腦海一片混亂,記憶力又不好,有點擔心趕不上,也頗擔心十二月的能力試驗。

下課後返大埔,和 husband 在太和商場的 Can-teen 吃了頓馬馬虎虎的快餐,吃罷趕緊回家去。

我的咖哩牛筋腩飯 + 凍鴛鴦
Husband 的焗豬扒飯 + 青紅蘿蔔湯(共 $72)



12 則留言:

  1. 新髮型個人應該顯得精神咗~

    咦,係喎,唔覺我有證書嘅?

    回覆刪除
  2. 意粉,
    你咁勤力,四級試一定難你唔到。

    回覆刪除
  3. 帥哥:應該??證書可能同埋啲股票一齊攝埋晌櫃桶底 ~~~

    劉鄧:假象呀 ~~~ 我其實一啲都唔勤力 ~~~~

    回覆刪除
  4. 剪短左好清爽啊!我鍾意~^^
    下次試下再短吖~~

    回覆刪除
  5. galaxy:唔算短但都剪左好多喇 ~~~ ^^

    師妹:我大半世人都係短頭髮,仲短過你添 ~~~ ^^

    回覆刪除
  6. 這個長度睡覺後好易"翹"
    早上起來洗頭會比較易搞

    回覆刪除
  7. 都唔係好短啫, 短我少少之嘛...^^
    意粉你就好啦, 咁有恆心返學學日文, 我呢條宇宙大懶蟲次次去完日本都話要"的" 起心肝學, 但無次成事...

    回覆刪除
  8. 久唔久轉下髮型幾好吖~~

    回覆刪除
  9. 歐歐:我鍾意朝早洗頭,感覺清新啲。

    ayclui:我都好懶嫁,唔多溫書,記性又唔好,有時都幾嬲自己。

    薯嘜:我個髮型其實十年如一日,嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  10. 基斯汀:去旅行都方便啲 ~~~ ^^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。