2009年11月8日星期日

魚樂無窮 之 魚魚近況 @ 20091108


媽媽魚:生活靜靜似是流水

大缸魚魚:排隊幹什麼?


Danny 魚魚:搶得快好世界!

BB 魚魚:幾時才「升呢」?

[09-Nov-2009] 早上看到一尾 BB 魚魚在垂死掙扎,其他 BB 魚魚竟不斷地啄牠,深深感到自然世界的弱肉強食;適者生存是大自然的定律,那麼,我把牠撈起隔離(雖然心知機會很渺茫),如果牠能倖存,到底是幫了牠還是害了牠?



4 則留言:

  1. 媽媽魚:生活靜靜似是流水 --> 真係唔靜呀...又大肚, 到底生到幾時呢?

    大缸魚魚:排隊幹什麼 --> 睇電視...^^

    Danny 魚魚:搶得快好世界 --> 意粉你開咗2個缸咩?

    回覆刪除
  2. ayclui:媽媽魚個肚大左好耐都無生呀,Husband 話佢係中年發福喎 @@;魚魚地睇唔到電視嫁,大缸魚魚係望住窗門果邊;Danny 魚魚係要分開住嫁嘛 ~~~ :P

    回覆刪除
  3. 鳴門:有生呀,間唔中會見到 BB 捐出黎快閃下 ~~ 哈哈 ~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。