2009年12月7日星期一

魚樂無窮 之 魚魚近況 @ 20091207

雄魚數量比雌魚多,把雌魚追得喘不過氣,整天也疲於奔命,於是把心一橫,縱然能力試已殺到眼前,也再置一套新魚缸,把雌魚雄魚分開。


My Boys(新缸)

My Girls(舊缸)


媽媽魚 ~ 命犯天殺孤星

My Babies

十月底正要出發到台灣前,因懷疑大哥哥生病而把牠隔離,想不到在我們要往澳門渡假前一天,換水時發現大哥哥躺在缸底動也不動,但天氣冷不能把牠隔離,只有賭一賭運氣,把牠分隔在育嬰缸裡,並在缸裡加鹽,看到牠軟弱無力的樣子,感到好心痛,但除了不斷為牠打氣是無能為力,尤幸牠仍肯進食少許魚糧,希望牠可以恢復元氣。

5/12 大哥哥的樣子令我很擔憂,好害怕牠會死去

(左)6/12 出門時牠仍是呆若木雞;(中 & 右)7/12 回家時牠已有點活力

大哥哥向來食量不大,所以身材很瘦削,R 說牠可能是打架打敗了,我很希望牠快點康復。




孔 雀 魚 ~ 雌 雄 身 體 構 造




Girl

Boy

孔雀魚成長後,雌雄外表分別很大,但年幼時身體特徵未出現,主要是從臀鰭(三角形)和交尾器(尖長形)的形狀來辨別雌雄。



9 則留言:

  1. 樓上係咪睇開架,今日先至問番幼稚園題嘅?

    回覆刪除
  2. 大頭帥哥:click 大張相都睇到仔同女個樣好大分別啦 ~~~ @@(其實女缸仲有兩條仔,不過仲細未識追女所以由得佢地大啲至搬。)

    鳴門:又唔好咁坦白,哈哈 ~~~

    回覆刪除
  3. 勁呀, 好多個缸...:p
    姐姐間屋好d喎...
    哥哥魚表面無穿無爛, 應該唔係感染, 但如果係心理病就難攪啦...

    回覆刪除
  4. 我幫你講左你想講果句啦!

    回覆刪除
  5. ayclui:姐姐缸搞左咁耐梗係有規模好多啦,張相係一個禮拜前影,而家已經唔同左,早排要考試加上大哥哥打敗仗唔敢搞個缸,今日又買左好多水草,依兩日會整下。大哥哥今日已經放左監,佢不嬲傻下傻下咁,成日要我擔心,你諗緊既好似同我諗既一樣喎,嘻嘻 ~~~

    師妹:同你講鑊差唔多啫,哈哈!

    鳴門:我先無你咁尖酸 ~~ :P

    回覆刪除
  6. 一步一步,魚場なる、ほほ。。。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。