2010年2月19日星期五

豐衣足食 @ 年初六

這個新春除了年初一、初四和初七,都是在家做飯,倒是吃了很多頓早茶,真是過足茶癮,其實,喜歡吃茶是喜歡那份平平淡淡安安樂樂舒舒服服的感覺。

祝 身心康泰!日日有食神! Happy



13 則留言:

  1. 呢餐唔夠菜,請注意;

    唔夠菜有好多後遺症架!

    回覆刪除
  2. 我的日遊裝束都著咗兩日啦~
    今朝學校得7度咋~

    回覆刪除
  3. 鳴門:飲茶好難會夠菜,不過我地既晚飯通常係好多菜既。^^

    回覆刪除
  4. 劉鄧:我未著羽絨,哈哈 ~~ 房間開左暖氣,仲係著短衫短褲,不過一出廳就凍冰冰。天文台話下個禮拜又會變番又熱又濕,好煩 ~~

    回覆刪除
  5. 呢2日室內無暖氣,有D唔慣!

    回覆刪除
  6. 老師:漸漸地我都似個日本人,成日要開暖爐,哈哈!

    回覆刪除
  7. 你就未著羽絨,而我就好彩舊年臨出發買咗件羽絨!哈哈~
    我屋企無開到暖爐,因為老公話凍得嗰一兩日,費事摷出來阻住哂喎~ @@

    回覆刪除
  8. 今日至初六咗喎~
    我呢幾日日日都着住同你地一齊喺京都買嘅羽絨,好暖啊~

    回覆刪除
  9. 我都好鍾意同安安去嘆茶,可惜佢常常不能和我一起放假~~

    回覆刪除
  10. 劉鄧:我晌客廳同工作房都擺晒暖爐,因為我晌屋企係著短袖衫同短褲,行到邊就開到邊。^^

    大頭:我預知聽晚唔會晌屋企食吖嘛。So far 晌香港我最勁都係著羽絨背心,仲未著過羽絨褸。我晌神戸買果件夾綿褸都未開齋,你件羽絨抵到爛啦咁,哈哈!

    回覆刪除
  11. 師妹:我覺得嘆茶真係好好 feel ~~~ 老公唔得閒,搵老友陪都得既 ~~~ ^^

    回覆刪除
  12. 基斯汀:係呀,不過諗過兩日就會又濕又熱好頭赤啊!@@

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。