2010年2月21日星期日

復課 @ 年初七

人日這天一早便乘巴士出城,全因約了家人早茶兼召開緊急家庭會議,會中得悉事態並未如想像中嚴峻,大家都放下心來,開開心心地談笑吃茶。

新春假期最後一頓早茶



由於是馬拉松式會議,我須中途離隊,因這天是重溫中級日語課的首堂。回到學校,見到很多熟悉的面孔,互祝新年氣氛也挺熱鬧,最意外是遇上在網上神交已久的 lamlamma,大家在上課前寒暄一番,雖然是初次見面感覺卻像老朋友了。

課本是舊的、習作和筆記本都是新的

丟下課本已超過兩個月,課堂的首小時有在五里霧中的感覺,連怎樣轉「て形」、怎樣轉「ない形」也忘得七七八八,真好笑。這位老師的教學方式與之前跟隨的老師很不同,要點時間去適應。跟以前不變的是上課不久便感到飢腸轆轆,很後悔沒一如以往先來吃個「足三両」。

下課後趕乘地鐵到旺角,步出地鐵站後突然感到四周很陌生,須站定搞清楚身處的位置,當時很擔心有人「掟漒水彈」,過馬路時還差點摔倒,幸好最終平安無事。可是,專誠去找為新購的 iPhone 包機套的小店卻仍在新春休業中,撲了個空唯有先買個臨時代替品。

跑去乘地鐵到太子,剛好趕及會合幾位小朋友一起去參加小學老師和同學的新春燒烤團拜,這天氣溫回升又沒下雨,果然是天公造美。

四個多小時的聚會,大家盡興而歸



10 則留言:

  1. lamlamma係一位沉默的blog友,佢日日都有黎探你,咁梗係好熟落啦~
    唉!我的日文都忘記得七七八八了!都係時候要再培訓喇!

    回覆刪除
  2. ロ一せんせい,いいですか。

    回覆刪除
  3. 好勤力啊!
    冇乜必要我都唔會去旺角,勁‧多‧人!

    回覆刪除
  4. 我都好怕去MK,但係大叔勁喜歡..

    回覆刪除
  5. 又要開始勉強喇,努力啊!

    回覆刪除
  6. 我都想轉用iphone,遲d可否講吓用後感想?

    回覆刪除
  7. 劉鄧:果日我同 lamlamma 都話你唔繼續讀好嘥呀 ~~

    老師:果日見到ロー先生,不過佢同其他先生食緊野見我唔到。

    師妹:Me2,係手機店店長介紹我至去咋。

    鳴門:下次搵你帶路。:P

    歐歐:我真係驚有人掟漒水嫁 ~~~

    帥哥:又有排唔得閒 ~~~

    薯嘜:我梗係覺得好啦,唔係都唔換 3GS 啦,不過有用開 iPhone 既同事話 Nokia E72 都好正喎,佢太太話好過 iPhone 添。

    回覆刪除
  8. 咁我係咪應該去上吓堂,溫故知新咁呢??

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。