2010年2月24日星期三

日本工作假期 獲批者七成女性

【明報專訊 2010 年 2 月 23 日星期二 05:10】香港日本總領事館昨日公布日本工作假期計劃第一期申請結果,共有 333 人爭奪 125 個名額,成功申請者之中,女性佔 72%,領事館估計與女性較獨立及追求自由生活有關。成功申請者多為「日本迷」,有人更預計身在異地較難找到工作,早已儲了 6 位數字生活費,準備到日本漫遊一年。

日本駐港總領事佐藤重和昨日特別與 6 名成功申請的青年見面,他表示,香港人到日本參加工作假期,語言、溝通可能是首要面對的問題,他祝願各人有一個有意義的工作假期。6 名青年皆精通日語,他們多表示自小熱愛日本文化,當知道有工作假期計劃,便即時申請。

125 名成功申請者中,72% 是女性(90 人);40.8% 是 27 至 30 歲,反映不少是放棄工作參加計劃;78.4% 具大學或以上程度。總務部長高田真里指數據顯示成功申請者多為優秀人士。

高田真里笑言,女性較男性多,可能與新時代女性思想較自由、追求理想有關,例如近年便有不少日本年輕女性單身遠赴香港工作,尋找理想。

今年 5 月將會有第二次申請。高田真里表示,除要交齊文件外,最重要是有心、提出能感動人的理由。



14 則留言:

  1. 如果沒超齡,我想我也會申請 ~~~ :P

    回覆刪除
  2. 男仔而家真係全世界都難揾食~~

    回覆刪除
  3. 帥哥:真係識講野 ~~~

    薯嘜:梗係睇得女王辦公室多 ~~~

    回覆刪除
  4. 我成日都有想...如果可以夜棄份工去日本學下日文就好喇~ 不過得個想字ne..

    回覆刪除
  5. 如果沒超齡,我想我也會申請 ~~~ :P <-me2

    p.s. 今晚收到萊電,先代溍溍謝謝利是。另外,今晚係轉台最後限期,去掃馬窿出左部白色十六豬標啊~~

    回覆刪除
  6. 基斯汀:我希望退休之後過去遊學 ~~

    溍爸:小小意思而矣,你得閒先攞啦。^^ 五月約滿我都好大機會跳番去史嘜通。

    回覆刪除
  7. 師妹:後生果陣唔少人畢業後或者做緊野,就算經濟唔係咁豐裕都會以孭背囊去流浪下為夢想,但依家啲年青人既溫室花又 money-minded,就算經濟無問題都慌死執輸未畢業就搏晒命搵工 ~~ @@ 我好鼓勵年青人去 working holiday 捱下世界擴闊眼界,肯定會係人生中難忘既經驗 ~~~ ^^ 可惜連屋企啲o靚都唔蘇我 ~~~~~ :P

    回覆刪除
  8. 我個代讀完書就好快快出黎搵錢幫補家計,所以,從來無諗過孭背囊去流浪!真是「吾生早了廿年!」
    我記得我第一次去北海道,當時係夏天,個邊天氣非常好,又清爽,我仲笑住同團友C講,如果可以移民去北海道就好囉!咁我就半年係香港,半年(夏季)係北海道。唔知呢個傻話有無實現的一天呢?!

    回覆刪除
  9. 劉鄧:梗有啦,有志者事竟成嘛。^^ 果次行舊中山道經過某農村,覺得好世外桃源,就同老公講如果退左休晌度住過世都願,點知佢話依度無得上網無 DVD 賣我實唔得喎 ~~ @@

    回覆刪除
  10. 我個同事得兩公婆,無細路,逢長假期就去日本滑雪,佢今次去完長野返黎,就話不如係學校集資,係長野買間pension,冬天專接國外滑雪團,佢就負責教滑雪,叫我做接待同聯絡喎~
    有時發咗呢啲白日夢都唔錯ge~

    回覆刪除
  11. 劉鄧:只要有夢想,凡事可成真!p.s. 梗唔係啦,我係可以歸園田居果種人,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。