2010年2月14日星期日

食得是福 @ 年初一

盆 滿 缽 滿


生 生 猛 猛



7 則留言:

  1. 好多野食啊!實食唔晒喇,call 埋我吖嘛!:p

    回覆刪除
  2. 阿ta:幾好嫁 ~~ ^^

    帥哥:唔止呀,仲有粉葛湯、滷水鵝同獅蛤,おいしいですね。^^ 咁既日子你邊得閒呀又?

    回覆刪除
  3. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    回覆刪除
  4. 嘩, 年初一就食得咁精彩~ 我屋企兩邊都係食齋咋, 不過都好味~

    今日初二開年咪食得仲堅?

    繼續祝意粉同R 龍精虎猛, 步步高升呀~ ^^

    回覆刪除
  5. 年初一全家人响酒樓食飯,非常唔滿意,方才醒覺亞嫂做的餸菜是多麽的正!

    回覆刪除
  6. Hapi, thanks.

    ayclui:謝謝,以前娘家初一第一餐都係食齋,結婚後就同 husband 入大嶼山啲寺度食齋,後來搬左入新界初時都去啲寺廟食,十年前左右第一次去齋舖食就畀激親,之後就放棄左。我地得年初一大魚大肉咋,今日晌屋企自己煮。

    師妹:初一我地一定晌父母親大人屋企食。下年叫阿嫂重出江湖囉,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。