2010年3月1日星期一

魚樂無窮 之 不明物體

上星期一給媽媽魚放藥,星期四換了水,情況是好轉了,可是仍是很沒勁的樣子。星期五買了十多棵新鮮水草,浸水兩天後,星期天早上替魚兒換掉舊的。原本媽媽只有一棵綠菊(下圖左),但因缸水的鹼性有點高,便給牠添一棵小水榕(下圖中),但向來橫行無阻的媽媽對這安排很不滿意,直至晚上仍躲在左下角,唯有把小水榕拿掉。


~~ 以下部份圖片可能會令人不安,請慎進 ~~

除了換水草,還順道移去缸底的「石春」並加厚底砂,怎料在其中一顆「石春」下發現一條樣子頗駭人、長一吋多的蟲蟲。


蟲蟲移動形態跟蚯蚓相若,但身體扁扁的像撻沙魚

水族館伯伯看過照片也答不上是甚麼蟲,把照片上載到相關討論區,暫時仍未得到有理據的答案。

小 BB 吃豐年蝦幼體已個多星期,效果似乎不錯,於是讓大魚兒試吃急凍豐年蝦。

把急凍磚粒解凍,原來體積挺大,賣相也不太討好

這天中午先讓媽媽和仔仔試吃,媽媽很喜歡,但仔仔的反應不一;晚上讓女女和大 BB 也試一點,女女反應一般,大 BB 卻很受落,會繼續嘗試。

昨天出城,赴約前往金魚街蹓了兩小時,也有一點收穫。

濾水器配件及外掛生產/隔離箱



11 則留言:

  1. 嘩!我以為粒石春係眼珠嚟架 ɵ_ɵ'

    回覆刪除
  2. 哎呀... 咩來架? 好似蛔蟲咁~

    回覆刪除
  3. 會唔會係"其乸" 呀? 依......驚驚 @@

    回覆刪除
  4. 我都覺得有少少似水姪,但諗爆頭都諗唔到點解會出現晌魚缸度。

    其實我有一個幾 ridiculous 既諗法:會唔會因為落左腸胃藥,將媽媽魚肚入面既蟲杜左出黎呢?哈哈 ~~

    回覆刪除
  5. 隻虫可能係"痴" 住d水草度,跟住返去你屋企 (細隻果時), 又或者係寄生喺d 螺仔度, 慢慢長大再比你捉到...

    快d 再檢查所有魚缸呀...

    回覆刪除
  6. ayclui:其實因為換水改左用一種洗沙器,所有魚缸都拎走晒石春,媽媽已經係最後一缸,因為怕佢老人家唔鍾意,只係每日偷走幾粒,估唔到最後一劑竟然拎埋條蟲出黎!點都好,我都係覺得同落左藥有關 ~~~ :P

    回覆刪除
  7. ayclui:講起啲螺螺,最近我見一隻執一隻,執左好多出黎,依家用缸養住,等天氣熱定左就放生佢地 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。