2010年3月12日星期五

日本茨城機場啟用

明報 2010 年 3 月 11 日星期四 11:30】位於東京東北方茨城縣小美玉市的茨城機場 3 月 11 日正式啟用,通過較低的使用費吸引低價航空公司。

降落的首個航班是天馬航空(SKYMARK)從神戶起飛的臨時航班。

距離東京約 80 公里的茨城機場,是日本第 98 座機場,啟用首日開通的定期航班只有韓亞航空每日 1 班的首爾往返航班。

日本國內航線方面天馬航空將開通 1 班往返神戶的航班。因直到 2 月才做出正式決定,實際開通要到 4 月 16 日,較原計劃推遲約 1 個月時間。這導致了機場啟用時沒有國內航線的罕見局面。

茨城機場和航空自衛隊百里基地共用場地,在自衛隊跑道旁新建了 2,700 米的民航跑道,工程共耗資約 220 億日圓 (約 859 萬港元)。航站樓由縣政府管理。

首日起降除了韓亞航空的定期航班外還有天馬航空航班、台灣復興航空的台北航班以及日本航空的夏威夷航班。

為削減經費,茨城機場不設登機橋。機場方面希望通過較低的使用費吸引低價航空公司,但除了韓亞和天馬外尚沒有其他航空公司宣布進駐。茨城縣知事橋本昌在機場啟用儀式上表示,將把為低價航空公司提供的配套措施作為賣點努力招商。

備註:茨城機場是首都圈第三座機場,但據說距東京都心兩個多小時車程,使用率成疑,估計又是一項大白象工程。



9 則留言:

  1. 如果香港有廉航飛去,而我又想去東北的話,我會考慮。
    我估第日旺季(例如幾日紅色長假)會有好多包機飛呢個機場。

    回覆刪除
  2. 香港飛仙台都做唔到,邊個會飛呢度喎~

    回覆刪除
  3. 劉鄧:配合到我都可能會試下。^^

    基斯汀:如果想去茨城或者附近咪啱晒囉。:P

    師妹:水戸偕樂園咪晌茨城囉 ~~ ^^

    大頭:旺季都可以起下分流作用既 ~~~ ^^

    回覆刪除
  4. 大頭仔,
    茨城空港個位置比仙台空港優勝,揸車番落東京都係100公里個零鐘啫。我記得以前,香港兩大日遊旅行社,好鍾意係長假期包機飛日,如果呢個機場的停降費收得好平,我估佢地會搵航空公司飛呢個機場囉,始終跟團ge人,點都會想係東京玩番兩日。

    回覆刪除
  5. 劉鄧:如果唔係跟團既話交通真係一個好大問題。

    回覆刪除
  6. 我唔跟團,但點都會想喺東京玩番兩日,甚至三日四日五日~ ^^

    回覆刪除
  7. 帥哥:我就寧願晌其他地方玩多幾日嘞。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。