2010年3月31日星期三

お願い


但願一切不幸與哀傷隨著惱人的三月離去



12 則留言:

  1. 意粉,
    由呢刻開始,不如行紐西蘭時間吖,咁即係仲有四個鐘就過埋三月嘞,好快會開心番!

    回覆刪除
  2. tomorrow will be another better day^^

    歐巴桑

    回覆刪除
  3. 各位:我知道一切都會過去的,但依一刻就係好難受。

    回覆刪除
  4. 意粉, 做咩最近好似咁灰咁嘅? 無事丫嘛?

    回覆刪除
  5. ayclui:我害死左好多魚魚,好傷心好難過。

    回覆刪除
  6. 雖然我唔知係咩原因, 但我相信意粉你一定係出於好意但用錯方法...唔好難過, 記住呢個教訓, 以後唔好再犯啦.

    回覆刪除
  7. ayclui:上左慘痛既一課,依個教訓代價實在太大太大 ~~~

    回覆刪除
  8. Every Cloud Has A Silver Lining
    振作啊... 我的朋友!

    回覆刪除
  9. 基斯汀:最難捱既日子相信已經過去,我會慢慢恢復既,放心吧 ~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。