2010年5月4日星期二

意料之外

早上 出城 後返回辦公室,看見案頭有件神秘包裹。



估計是份手信,但非常納罕是誰寄來的,這陣子除 Maymay 師妹,似乎沒有朋友外遊。

打開一看,原來是 溍爸大雄さん 委託 朗s' 爸萊少 轉交的日遊手信,是一套非常漂亮的東京千代田區及中央區名所郵票連明信片。


還有窩心便條一張,謝謝萊少!

除了意料之外的手信,下午還接到一個意料之外的電話,來自一位已調職多時的手機店店員,原來他聽到其他同事說起我和魚魚的事便打來問候,更提供了一些意見(他以前也曾養魚),雖然已經無補於事,我也是滿心感激,謝謝 Roy!



16 則留言:

  1. 咁多人對你好,可以笑得番大吃大喝番喇!
    係咪飲琲啫~

    回覆刪除
  2. 意粉姨唔【好】琲,【好】茶多DD!哈哈!

    回覆刪除
  3. 你對人好,人咪對你好囉:)

    回覆刪除
  4. 帥哥:依家我可以笑,不過唔可以大吃大喝,會反胃會嘔(唔係講笑)~~~ :(

    老師:都係姊妹了解我多啲 ~~~ :)

    鳴門:我都啱啱想同帥哥講依句 ~~~ :P

    回覆刪除
  5. 有時收到呢d意料不到嘅問候真係好感動o架!
    意粉, 事事要順其自然, 唔好諗咁多呀!

    回覆刪除
  6. 我仲未得閒攞野俾你添~~

    回覆刪除
  7. 套郵票連名信片又真係幾靚喎~
    其實我慚愧先真, 遲左咁耐先俾你...
    個手機店店員叫阿Roy?

    回覆刪除
  8. ayclui:真係好感動 ~~~ :) 時間會沖淡一切,我同魚魚會一日好過一日 ~~~

    師妹:你得閒先啦 ~~~ 多謝多謝!

    萊少:麻煩晒你就真 ~~ 我同啲叫阿 Roy 都幾有緣 ~~ :)

    回覆刪除
  9. 咁果個阿Roy都應該係玉樹臨風、英俊瀟灑、和藹可親......

    回覆刪除
  10. 萊少:佢玉樹臨風過你少少、英俊瀟灑過你少少、和藹可親過你少少...... :P

    回覆刪除
  11. 意粉,客氣了!說真的只是隨便買,買時也怕你已經擁有了。這是在銀座帝國劇場對面的郵便局買的,全程也只有時間在這裡寄了兩張分別是溍溍給自己的和溍溍給婆婆的明信片回港。

    回覆刪除
  12. 大雄さん:千里送鵝毛嘛!哈哈!婆婆同溍溍都一定超級歡喜啦!

    回覆刪除
  13. 基斯汀:係我最鍾意既水彩 ~~~ :)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。