2010年5月15日星期六

《點解我要投票?》


五‧一六 齊投票


明報 2010 年 5 月 17 日星期一 08:10】立法會補選,5 名辭職議員候選人均順利以高票當選,5 人得票共逾 46 萬票,佔投票總數約 8 成,其中 3 區得票逾 10 萬票,包括港島、新界東及新界西。

全港選民人數 3,373,342:九龍西社民連候選人黃毓民得 60,395 票(當區選民人數 434,519)、新界東社民連候選人梁國雄得 108,927 票(當區選民人數 825,538)、新界西社民連候選人陳偉業得 109,609 票(當區選民人數 947,276)、九龍東公民黨梁家傑得 82,066 票(當區選民人數 543,253)、港島公民黨候選人陳淑莊得 103,564 票(當區選民人數 622,756)。
5 人的得票一共達 464,561 票,佔 57.9 萬的總票數約 8 成。

立法會今次補選投票率為 17.1%,約有 57.9 萬名選民投票,較 2008 年選舉的 45.2% 投票率(共有 152 萬人投票),少了 28%,即少了 94 萬選民出來投票。



6 則留言:

  1. 啲人話搞補選浪費公帑
    其實年中好多各式各樣嘅無謂野咪仲浪費公帑~

    回覆刪除
  2. 帥哥:算啦 ~~ 把口晌人地度 ~~~

    回覆刪除
  3. 其實計浪費,林公公果個局十幾年黎o既開支都唔只億幾呢個數喇!

    有咩阿爺直接講,查實香港人有咩話唔受,再經公公地演譯出黎,攪到深層次矛盾,又為咩呢?

    回覆刪除
  4. 溍爸:公公個工作就係做醜人,搞亂檔攤,香港人越矛盾,阿爺就越有藉口唔畀普選,唔係佢邊可以收咁高人工?

    回覆刪除
  5. 尋日去投票站,人影都唔多隻,
    好多人仲係唔明今次投票意義~~

    回覆刪除
  6. 師妹:尋日我都同大佬阿嫂討論左好耐,但係 … 唔明白既人始終係唔明白 …

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。