2010年5月10日星期一

幾許風雨

壞機潮昨天再度施襲,繼下午電腦的無線上網功能突然無故失效,晚上又發現上星期才修妥的手機再次失靈,急性子的我早上已想把它們送去維修,但風大雨大,又聽到東區走廊因發生交通意外大擠塞,只得暫且打住。

午飯時間雨勢減弱,上網檢視東區走廊交通已恢復正常,馬上回家取過電腦和手機便出動,一路上是淒風苦雨,但交通還算暢通,只是到銅鑼灣前有點擠塞,車程大約 40 分鐘。

雖然手機的客戶服務中心比較近,但我當然選擇先解決重甸甸的電腦,原以為是硬件故障,怎料只花半小時左右,技術員更新過電腦的驅動程式便把問題解決,不用把電腦留下,於是我得馱著它去維修手機,幸好雨勢很微弱,不然一定很狼狽。

處理好所有事情已接近三時半,又累又餓,以極速吃了一個午餐,才返回辦公室幹活。

和民的黑咖哩豬扒飯(午餐價 $49)蠻好吃

覓食期間,發現不少食肆的下午茶市也高朋滿座,原來香港的閒人也不少。



13 則留言:

  1. 我以前都很喜歡在下午茶時段食晏,平D嘛~~:p

    回覆刪除
  2. 下午茶市也高朋滿座...會唔會係因為依家多咗D人(被迫)做part time 呀?

    回覆刪除
  3. 薯嘜、ayclui:但係啲人(肯定係香港人)個樣唔似上班族兼且懶懶閒咁晌樹 hea,仲有情侶陶醉晌二人世界裡,我就唔駛 15 分鐘就食完走人。

    回覆刪除
  4. 啲野有時一壞就輪住壞架克人憎~

    回覆刪除
  5. 你話我呀,我今日係食下午茶餐喎,仲見到人鬧交,睇到唔捨得走,食完心情好番喎,好神奇

    PS:番工時間去整野都得架?

    回覆刪除
  6. 平日放假的時候我都係等到下午茶時段才出街吃東西呀:-p

    歐巴桑

    回覆刪除
  7. 帥哥:啋啋啋 ~~~ touch wood 先 ~~~

    鳴門:有野八你心情梗好啦 ~~ :P 我好少食下午茶,不過依排都試過幾次晌下午茶時間食午/晚餐 ~~ 梗得啦,我請左幾個鐘頭假嫁 ~~~

    歐歐:下午茶時段氣氛真係幾悠閒既,收費又平啲 ~~ :)

    回覆刪除
  8. 常換手機的意粉也有壞手機的機會嗎?

    回覆刪除
  9. 溍爸:短時間內都唔會換住 lu ~~ 壞既係 spare 用既 SE 手機,平時我就唔會拎去整拎去 trade 左佢就算,不過我幾鍾意依部機同埋 trade 只值七舊水。Btw,我十日後都會轉去數碼窿,簽左無限上網 plan,月費 $250。

    回覆刪除
  10. 十日後可以同你心連心喇~^^

    回覆刪除
  11. 師妹:咁我地可以一日 SMS 到黑都得啦 ~~ :p

    回覆刪除
  12. maymay,
    你周圍搵人同你心連心,係咪買咗好多數碼窿股票呀? 咁ge話,我屋企一家四口都係你的客仔噃!

    回覆刪除
  13. 咁劉家上下、師妹、大雄同意粉以後咪可以心連心。:)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。