2010年7月1日星期四

又到七一

一個美好的假日早上


有甚麼比歎早茶更寫意呢?
炒米粉是這酒樓的名物,手快有手慢無啊


R 帶齊裝備去遊行,變蕉回來
我在家勞動大半天,至少也流了一公升汗水



8 則留言:

  1. 今日我個身都超臭呀
    好彩新屋有得沖涼~

    回覆刪除
  2. 完全唔想逗留在室外!

    回覆刪除
  3. 帥哥:我尋日沖左兩次涼洗左兩次頭洗面抹身N次。@@

    鳴門:我都係咁話。:)

    師妹:我覺得晌露台舒服啲,因為我堅持唔開冷氣。:)

    回覆刪除
  4. 我比廿個叻R~
    個vuvuzela 好有心機佈置~
    昨日我開咗成日冷氣呀 ^^

    回覆刪除
  5. ayclui:我要行動支持 R,點可以自己一個人歎冷氣呢?:p

    回覆刪除
  6. 基斯汀:我話係熱到不得了!:p

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。