2010年9月1日星期三

3 風暴夾擊 「獅子山」或回襲

衛星雲圖來源:香港天文台

經濟日報專訊 2010 年 9 月 1 日星期三 06:00】本港及南海附近罕有地同時出現 3 個熱帶氣旋(「獅子山」、「南川」、「圓規」),天文台預測,已遠離香港的強烈熱帶風暴「獅子山」,在藤原效應(即兩個熱帶氣旋產生的相互影響,一般是在兩者相距約 1,350 公里時發生,兩氣旋會沿著軸心逆時針方向相互旋轉,較強的氣旋會支配著較弱的氣旋的路徑,直至其中一方減弱或被合併而結束。)影響下,有可能回馬槍再襲港,周五(9 月 3 日)料狂風暴雨。



強烈熱帶風暴「獅子山」一度吹向本港,天文台周日早上(29 Aug 10:35)發出一號戒備訊號,直至前晚 7 時(30 Aug 19:10)除下。「獅子山」原本已遠離本港,但受其外圍下沉氣流影響,本港昨日嚴重污染翳焗。

本港路邊空氣污染指數昨日大部分時間超標,昨午 5 時最差時,中環高達 143;連一般監測站也超標,東涌和中西區分別高達 143 和 123,各區污染元兇都是毒性最強的污染物「臭氧」。環保署解釋,由於風勢較弱,不利空氣污染物吹散,預料今日路邊污染維持在 90 至 145 的偏高至甚高水平。


【1 Sep 17:08 補充】受強強烈熱帶風暴「獅子山」的外圍下沉氣流影響,本港天氣炎熱、有煙霞,空氣質素持續欠佳。環保署下午在中環、旺角及銅鑼灣的路邊監測站,分別錄得 161、141 和 147 的甚高空氣污染水平。

另外天文台下午錄得最高氣溫 34.1℃,是今年來最高紀錄,其中跑馬地、黃大仙高達 36℃,九龍城、深水埗和打鼓嶺,亦錄得 35℃。



11 則留言:

  1. 哎吔,週六日落雨,無哂節目呀

    回覆刪除
  2. 邊日打風都唔關我樹啦依家,咪又係唔駛返工~>_<

    回覆刪除
  3. 舊年兩個... 今年三個... 天災人禍不停發生... 地球已經無得救了~ 唉...

    回覆刪除
  4. 師妹:唔駛番工都唔想打風架 ~~~

    基斯汀:我覺得 judgement day 好快到 ~~~

    回覆刪除
  5. 今日天氣又唔係咁差喎,不過星期六日最好都唔好落雨

    回覆刪除
  6. I.minor:都話天文台唔準啦,不過天色灰暗過前幾日 ~~~~

    回覆刪除
  7. 搞到呢幾日又熱又凍,好易中招

    回覆刪除
  8. 薯嘜哥:幾時有凍過呀?

    回覆刪除
  9. 有呀~~星期五忽然室外都係得25度咋!即刻著返件風褸~~

    回覆刪除
  10. 薯嘜哥:25 度都叫做凍?你一定係財多身子弱嘞 ~~~ :p

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。