2010年10月4日星期一

新電腦裝置完成

長週末過後,精力旺盛,終於「的起心肝」移走閒置辦公桌面多年的舊電腦,騰出空間安置已送達一個星期的新電腦。

花了大半個上午才把糾纏不清、各式各樣的線整理妥當,及清理積壓著的千年塵埃,累死了!

不用在顯示器罅隙中看魚魚真不錯
但相信工作時會很不專心

下班前花了 15 分鐘便安置好新電腦(因為電腦部同事早已替我測試妥當),暫時獲得的印象是新機速度非常快,還有是Window 7 版面跟 Vista 頗為相近,希望很快便上手。

顯示器罅隙超窄,看魚魚有點困難
但相信工作時會很專心



9 則留言:

  1. 同時用兩部電腦 ?
    咁快用win 7 ?! 好 update喎。

    回覆刪除
  2. galaxy:不嬲都係 ~~ 不過舊果部會慢慢淘汰,買新機梗要用新 window 新軟件啦,嘻嘻 ~~~

    回覆刪除
  3. 嘩,強呀,轉咗去股票行做呀?:p

    回覆刪除
  4. 第二張相仲有罅隙咩? ^^
    意粉個office 都唔細喎~

    回覆刪除
  5. 搵隻眼仔對住缸魚, 然後晌個mon度直播咪得囉~

    一部入數一部做文書??

    回覆刪除
  6. 大頭:有幾強?你屋企都有兩部啦 ~~~ :p

    鳴門:唔會同你爭飯食啦 ~ ^^

    ayclui:仲有 1 cm ~~ :p 老闆都話我間房大過晒所有人喎 ~~~

    萊少:唔係啩?岳高啲個頭都睇到喇其實。因為好多 data 晌舊機,Accounting Software 又唔肯定可唔可以晌 window 7 運作正常,唔可以即刻將所有雞蛋放晌一個籃嘛,you know?:p

    回覆刪除
  7. 您office好似屋企咁大... 檯面仲可以放兩部PC... 老細又俾養魚... 咩公司來架? 真係正啊~

    回覆刪除
  8. 基斯汀:除左舊 PC,仲拎左埋部舊 fax,張枱面超闊落呀依家,我間房原本係坐兩個人,不過美少女助手走左之後我無再請人,老闆唔得閒理我依個閒人嘛,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。