2010年10月6日星期三

環保電車 告別招牌長椅

電車公司去年做意見調查,顯示市民均希望電車能保持原有特色
故新車廂(前)的外貌與舊有的(後)分別不大。(李紹昌攝)

明報專訊 2010 年 10 月 6 日星期三】用了 23 年的電車車廂將陸續翻新,新電車設計由法國公司 MBD 操刀,下層長椅換成橫排座椅,所有木椅亦加設鋁框,以騰出更多空間;為彌補下層少了 6 個座位,會於閘門附近加裝背墊。其他設計包括改善上下層「樓底」,加大窗戶及閘門,並移除車尾旋轉式閘門,改用襟翼式閘門和裝設紅外線感應器,方便乘客登車,又增設報站系統及 LED 顯示等。

車身改用鋁,壽命可由現時 25 至 30 年延長 10 年,而且木材一般 4 年便要翻新維修,鋁則可延長至 7 至 10 年。至於車廂照明,除天花會採用反射物料,亦會用 LED 燈,不僅壽命較傳統光管長 5 倍,亦能節省用電達 42% 或以上。電車公司估計,未來 4、5 年可完成更換大部分電車。



13 則留言:

  1. 電車有好多美好回憶
    幸好點變個外表都唔算改動很多

    回覆刪除
  2. 我覺得改會好D架,上落車而家真係唔方便架

    回覆刪除
  3. 最憎上車時成日畀旋轉式閘門 cake 住,落車又畀門口啲人阻住。外表如果改變唔係太大,我都接受既。

    回覆刪除
  4. 上車果閘很煩,跟住人上,又怕俾枝野打到....下層d位又迫,再一再都好架!

    回覆刪除
  5. 食飯時間搭叮叮由金鐘去灣仔通常場面都好悲壯~

    回覆刪除
  6. 帥哥:我擔心第日樓下換成橫排座椅,企位少左一大截,繁忙時間想迫上車唔係咁易 ~~~~

    回覆刪除
  7. 我有時都專登由SKW搭電車落北角漫過,不知幾咁清風送爽呀~~

    回覆刪除
  8. 外觀的改變不算大,內籠係改得幾多下,不過家下外國公司打骰,希望可以係先進化搵$之餘,都攪下懷舊,例如除了120號係最舊款外,仲retro埋d單層黎當遊覽用都好喇!

    回覆刪除
  9. 薯嘜:遊電車河真係好爽嫁!

    溍爸:電車係香港特色,又有實用價值,希望可以一直保留。

    回覆刪除
  10. 我地呢d九龍人,真係好少搭電車,
    不過有改進都係好嘅事~~

    回覆刪除
  11. 師妹:你同我一樣係新界人喎,哈哈!我住香港果時成日搭電車,有感情分 ~~~ :)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。