2010年11月24日星期三

中毒太深 之 悔之已晚 

辦公室的魚魚整天打架,其中以麗麗情況最慘烈,也很替兩隻金仔擔心,考慮過後,在 11 月初置了個 35 公升的新缸,比舊缸(20 公升)大 50%,期望減低密度可減少魚魚間的磨擦。


這段日子很忙碌,設缸及養水共花了 10 天。養了兩個多月,覺得這些魚魚並非太髒,而且想種植水草,故此放了底砂。魚魚遷居過程非常順利。


只是如意算盤打不響,魚魚依舊你追我逐,於是決定加入新成員,分散注意力,第一回合是每品種加 2 隻,若效果不理想才再加。

新成員:小麗麗 2 隻、小金仔 2 隻、小克仔 2 隻
小馬仔 2 隻、黑線飛狐 6 隻

原打算把新魚隔離在舊缸檢疫一星期才混進新缸裡,可是,只兩天後發現受傷麗麗傷勢越來越重,情況有點不妙,唯有冒險把新魚提早放進新缸,騰出舊缸讓受傷麗麗接受治療及靜養。

不想發生的事情果然會發生,第二天一隻小麗麗歸天,另一隻在一天後也離開了。不敢也不想肯定事件和兇悍麗麗有關、還是小麗麗根本是先天不足。無論是甚麼原因,覺得是自己害了小麗麗,很內疚,也很擔心餘下的魚魚因我的輕率行為受到傷害,現在每天上班第一件事便是點算魚魚,確定齊齊整整才放心。


星期一早上返抵辦公室,發現受傷麗麗已傷重不治,想不到剛弄好新安息所便要埋下 3 隻麗麗,好難過,也有點痛恨自己,如果早點採取行動,麗麗可能命不該絕。

新舊魚魚碰頭時火藥味挺重,但一星期下來,氣氛已沒那麼緊張;兇悍麗麗命犯天煞孤星,雖然心頭有點氣,但見到牠孤伶伶神情常常很落寞、又或因行動緩慢搶不到魚糧時,便覺得牠很可憐,也擔心牠會生病。


但願魚魚化戾氣為詳和、和諧共處、健康快樂地生活,阿門。

餵食 @ 20101123




題 外 話



麗麗走了之後,沒時間又沒心情處理「吉」缸
這天早上老闆走進來,看到新缸時說:「你駛唔駛咁誇張呀?」
再看看舊缸後說:「唔該你快啲買對接吻魚番黎養啦 ~~~」
我口裡說:「唔係啩?」心裡想:「我想養對神仙喎 ~~~」



9 則留言:

  1. 35 公升?好多支 1 公升可樂個喎,睇落都好似好細個咁?

    回覆刪除
  2. 我相信,係你老闆的縱容下,下一個55公升或75公升的缸,甚至魚池都會好快出現係辦公室裡,下次老闆可能話「唔該你快d買對大正三色/昭和三色番黎養啦~~」

    回覆刪除
  3. 「吉」缸不如set 做水草缸,再養幾十條紅蓮燈(單一品種, 唔好溝魚), 好靚o架~

    回覆刪除
  4. 老師:自從 assistant 走左無人執野無人 filing 啲野一味咁堆,咪變成貨倉咁囉。

    大頭:兩個缸前面睇好似差唔多大,但其實新缸厚成倍。

    溍爸:大家都係o翕下啫。大正三色/昭和三色はなんですか。

    ayclui:應該唔會整喇,依家依缸都幾乎唔得閒打理。今日先發現原來有一隻黑線仔係單眼仔,好可憐!

    回覆刪除
  5. 您老闆都真係好好人... 我相信都無第二個喇~ 對住d魚魚您有心機做事才怪呢~

    回覆刪除
  6. 咪就係果d唔知點解一條魚貴過一個住宅單位o既錦鯉囉!

    回覆刪除
  7. 基斯汀:唔係我都唔會跟佢咁耐啦。啱啱換缸又驚佢地打交,係要吼實啲既 ~~~ :p

    回覆刪除
  8. 溍爸:留番佢屋企個魚池啦咁名貴 ~~~ :p

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。