2010年12月3日星期五

魚樂無窮 之 DIY 小型換水器

上回講到因為不能讓黑線仔習慣輔助器材而關上氣泵及濾水器,只是牠們努力吃藻後排出的便便當然也不會少,必須替牠們清理。


為訓練黑線仔適應戶外缸的生活,不能大量換水,又要抽走便便,有點頭痛。


一般的火水泵型換水器
會一下子抽掉大量水份

這款小型換水器只合小缸用
13 公升的缸是用不上

千萬別買這款
從未有人能成功使用

不認輸的意粉想到利用小型換水器(上圖右)的原理,製成一個既有效率、不會嚇壞黑線仔、雙手又可滴水不沾的換水器。

材料:氣喉(長度以合乎需要為準)、針筒(不要針)、長筷子
將氣喉一端以橡筋纏在長筷子上,另一端套在針筒上

把長筷子一端放進水裡,利用針筒以虹管原理抽水
當水流至接近針筒時,把針筒拔除,水會徐徐流出
(其實可用小型換水器的吸管,但我覺得針筒比較小巧方便)

利用長筷子引導氣喉,把便便吸乾淨便停止,補回乾淨水份

看,黑線仔多開心!Happy3



10 則留言:

  1. 大叔當D 便便係寶... :P
    意粉, 我鐘意你個針筒吸水管呀, 好正~

    回覆刪除
  2. 院長:食藥呀!:p

    ayclui:些些!:)

    回覆刪除
  3. 最後張相,我揾左一陣至見到黑線仔

    回覆刪除
  4. 鳴門:乖嘞 ~~~

    師妹:缸底反光嘛 ~~~

    回覆刪除
  5. 好有鮑姐的開心大發現feel呀,我都諗諗呢個方法先,而家有蝦,個底都幾污嘈,但又驚整到佢地,呢個方法好似無咁騷擾。我用緊果個仲要係chok枝管先抽到水果隻,因為泵果d試過幾個都唔掂。

    回覆刪除
  6. 溍爸:依個方法用晌裸缸真係一流,吸乾淨晒個底小盆都未滿,不過如果有底砂就要小心吸到啲砂,我諗另一隻手揸多支長筷子挑走啲砂應該 work 既。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。