2011年1月21日星期五

網上行 @ Shenzhen, PRC

去年國內轄下部門遷進集團辦公大樓,沒有無網上線裝置,欲上網需躲在老闆桌子下偷線,加上經常上的網站在國內已被「河蟹」,故此最近北上沒有必要便不會攜帶手提電腦同行。

前天忽然想起國內手機也可以上網,便試試看。

要上 Blogspot,直接打入網址是行不通
但原來可經 Google Search 的結連進入
第一次進入時有些相片 load 不到,但文字以致留言是完全沒問題
只是不可以留言





別妄想瀏覽 Facebook

Gmail 倒是沒問題

再經 Google Search 的結連進入 Blogspot
可以看到所有圖片及文字,但不能留言看來是硬事實

手機上網速度超慢,又不知收費若干,沒心情再玩下去,後來才想起不知是否與我關掉 3G 功能有關,下次會把它開啟再嘗試。



6 則留言:

  1. 我諗大把人答到你,但我答唔到,呵呵~

    回覆刪除
  2. 唔帶艾瘋嘅?驚要打稅呀?

    回覆刪除
  3. 鳴門:我好似無問問題喎 ~~~

    帥哥:IPhone 梗有帶啦,不過梗係唔會用 data roaming 啦,我唔想收到震撼性賬單喎,依部係國內手機,用中國移動儲值卡。

    回覆刪除
  4. 帥哥:補充一下,淨係帶 iPad 北上要打稅(好似係 $1,000),知無?

    基斯汀:係啦,唉 ~~~

    回覆刪除
  5. 唔知要唔要等多50年?到時都唔知咩世界lu~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。