2011年2月19日星期六

私の印章

中學時代長期在學校圖書館當義工,投身社會初期又分別在中學及大專圖書館服務,可能因此沾染上給書本蓋上印章的習慣,但近年已很少購入具收藏價值的書籍,印章早已束之高閣,直至早陣子收拾房間才重見天日,元宵節買的兩本書,正好讓印章有用武之地。

幾十年前父母親大人初訪北京時,央他們到榮寶齋替我做的印章
據說是雞血石但不曉得是真是偽

十多年前有段時間醉心於玉石及水晶
當時用金髮晶做的印章,是觀賞多於實用

還有一個很傳統的印章,是放在辦公室用的,不便亮相呢。



14 則留言:

  1. 係喎,我都有幾個圖章架喎,留番來老到寫唔到字時用~^0^

    回覆刪除
  2. 咪睇我好似盲字都晤識一隻,我都有圖章架

    回覆刪除
  3. 師妹:係喎,依家去銀行係簽字晌個 mon 度,咁用圖章又點呢可?

    鳴門:乜咁謙呀?

    基斯汀:些些!我當你講真嫁喇,嘻嘻!^^

    回覆刪除
  4. 金髮晶圖章好靚啊~
    咦, 乜依家去銀行係簽字晌個 mon 度嘅咩? 啋, 唔知幾耐無親身去銀行囉~

    回覆刪除
  5. ayclui:獅子錢莊依家係簽名晌塊大型手寫板既 mon 度 ~~

    回覆刪除
  6. 我之前都有一個印章
    不過係公事用~

    回覆刪除
  7. 唔係呀,之前曾經要幫人監誓呀~

    回覆刪除
  8. 喂意粉... 係咪真嘅我就唔識喇.. 不過我真係覺得唔錯呀~

    回覆刪除
  9. 基斯汀:息怒 ~~~ 因為之前有玩雕圖章既人對雞血石印章既評價好差,我以為你講客套說話 ~~~ :p 其實我自己都覺得好唔錯呀 ~~~ :)

    回覆刪除
  10. 喂喂意粉您唔好誤會呀... 唔知係咪我表達得唔好呢? 您以為我嬲嗎? 死喇... 唔係呀~ 我其實真係唔識睇石係真唔係... 但我見個樣真係幾好所以我話不錯是真的~ 咁您同我講話當我講真架喇... 我就只係想話您知我傻下傻下架咋... 唔識分真假咁囉~ 千祈唔好誤會又唔好嬲我呀~ 我無心架~ 我完全無怒過架..

    回覆刪除
  11. 基斯汀:咪傻啦!大家都無嬲真係好!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。