2011年4月24日星期日

綠色星期天 @ 20110424

這天風和日麗、金風送爽,感覺挺好;但當 R 邀我跟他一起去行山,我的回應是:「咁曬!咁熱!你想謀殺牙?」,哈哈!

大太陽下去行山我可不行,也不欲拖慢 R 的腳步及降低他的行山 level,但我可不介意蹲在座向東南的陽台整花理魚,享受清靜寧謐的時刻。

新入荷白蟬,別看它個子小小的,花苞超多呢,花開時必定滿屋幽香

@ 20110425 白蟬開花了,好香啊!

白蟬之下便是檀香石斛的理想居所
(白蟬需要大量陽光,正好為石斛遮蔭)

驅蚊草放在新購入的吊架上,省下不少地方


R 在八仙嶺巔峰 MMS 給我的照片




10 則留言:

  1. 原來星期日唔駛番學真係好正嫁!(o^^o)

    回覆刪除
  2. R一個人行呀?而家叫熱架啦?

    回覆刪除
  3. 我今日都行咗一陣山
    曬到塊面紅咗啲
    都流咗唔少汗啊~

    回覆刪除
  4. 鳴門:梗係啦。梗係啦。

    大頭:我晌露台朝早曬一陣,下晝完成唔曬都覺得自己塊面紅左少少。

    回覆刪除
  5. 我都覺得曬o架...意粉又show 個露台o黎引我....

    回覆刪除
  6. 我今日响果度好凍~~
    叫家姊買番盆白嬋種下先~

    回覆刪除
  7. 我行左5粒鐘都未嗌熱呀

    回覆刪除
  8. ayclui:個人比較喜歡晌戶外種植,屋內面反而無乜種野。

    師妹:其實晌戶內都唔覺熱。白嬋好香嫁真係。

    鳴門:你係超(乎常)人 ~~~ 

    回覆刪除
  9. 白蟬好香好靚... 您真係好心機~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。