2011年6月26日星期日

新成員 ~ 斑龜

由於魚魚的氣泵有點不穩定,這天便跑到位於大埔中心、以前從未光顧過的水族館選購一個替代品。離開前看見店舖門前的龜龜,越看越可愛,跟店員了解飼養方法後,便決定先斬後奏,帶了兩隻斑龜(學名:Ocadia sinensis)(水族館錯誤標籤為珍珠龜 ~ 9 Jul 2011 修正)回家。

阿 Mui & 阿 Dee,龜殼直徑約 1 吋多
店員說只有幾個月大


阿 Mui 是給阿 Dee 選的伴兒

最先是被活潑佻皮的阿 Dee 吸引的

回憶中少時候家中曾養過一隻草龜多年,已經長得十分大,我們是任由牠在家中遊走的,不過已記不起為何後來會消失了,故此一直對養龜有種情意結。

阿 Mui 和阿 Dee 似乎很飢餓,但剛剛入伙我不敢太快餵食,你們忍耐一天吧。據店員說阿 Mui 是雌、阿 Dee 是雄,回家搜尋資料後,約略檢查(別看牠們龜仔細細,原來反抗起來力度也蠻大)過也暫時未能確定,但管它呢,只要牠們健健康康、快快樂樂便好了。

27 Jun 2011:早上看到他們好像沒精打采的,便嘗試餵少許龜糧,他們吃得很起勁,阿 Mui 很霸道,不斷搶阿 Dee 的吃,看來胃口很好呢,但也不敢給太多,慢慢來吧。不過,他們吃完後水頗髒,也許以後會把他們拿出放在小盆才餵食。

另外,發現阿 Dee 的右手肘部似乎受了傷,看來是皮膚破損了,該怎麼辦?

但中午回家又看不到傷口,奇怪!



8 則留言:

  1. 龜龜...細細個時養過, 以為佢會冬眠唔駛食o野(D 書係咁講o架)...結果比我餓瓜咗, 以後唔敢養囉... :(

    回覆刪除
  2. ayclui:尋日啲店員都係咁講(龜龜冬眠唔駛食野)喎 ~~~~

    回覆刪除
  3. 一種種龜,阿媽屋企有隻龜係唔冬眠架

    ps:乜阿mui搶野食咁衰架

    回覆刪除
  4. 我諗香港嘅龜係唔駛冬眠嘅,有成十度八度邊駛冬眠丫~

    回覆刪除
  5. 鳴門:阿 Mui 真係幾惡嫁 ~~~ 阿 Dee 比較溫馴 ~~~

    ayclui:大叔屋企隻已故靈龜要冬眠喎我記得 ~~

    回覆刪除
  6. 仲有一隻吖嘛,全年無休架

    回覆刪除
  7. 鳴門:到冬天咪知佢地眠唔眠囉 ~~~ :)

    回覆刪除
  8. 有個傻佬睇依個卜先知屋企多左兩隻龜龜,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。