由即日起,本網誌將無限期停止更新,各位朋友的支持和鼓勵,意粉銘記在心,有緣再見。15 Jan 2013 16:30

2011年8月21日星期日

路人與貓(第 2 回)

路人:貓貓,怎麼悶悶不樂啊?
(貓貓:唉 ~ 店馬上要休息,我又要被關起來了 ~ 喵 ~)

路人蹲下陪貓貓玩,貓貓樂透了!


後加:路人's Photos

貓咪看來真的很不開心啊!



10 則留言:

  1. 今晚又去大埔墟食飯,返屋企前專登去睇下見唔見到貓貓,但見佢嬲爆爆咁樣,咪陪佢玩一陣,佢真係好熱情好鍾意親近人嫁!卡娃衣!

    回覆刪除
  2. 鳴門:R 好似有少少鍾意左佢 ... @@

    回覆刪除
  3. 帥哥:好嗲呀 ~~~

    鳴門:我都覺得有少少 ~~ 佢睇相果時話見到貓貓唔開心樣,要畀野佢食禾,我話貓貓有人養叫佢唔好輕舉妄動。

    回覆刪除
  4. 師姐屋企遲啲會唔會養埋貓咁呢?? ^b^

    回覆刪除
  5. 我都覺得R係鍾意佢囉...不過呢隻貓貓真係好卡哇兒...面圓圓眼大大...like呀~

    回覆刪除
  6. ayclui:依隻貓貓我都鍾意呀。:)

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。