2011年8月22日星期一

萬物有情

上星期五的黃昏,細仔走了,第二天早上,我送了一朵黃色的太陽花給他,同時送了朵紫紅色的給阿 Dee。太陽花只有半天燦爛,太陽升起花開太陽下山花落,怎料這天早上,他們的太陽花又奇妙地綻放起來。

@ 22 Aug 2011 08:42

細仔、阿 Dee 都曾經與我渡過苦難的日子,但他們的結果卻有天壤之別,細仔戰勝了病魔,與我共處約兩年;阿 Dee 卻敗下來,結束了短暫而痛苦的生命,與我共處只 22 天。

@ 22 Aug 2011 13:41

如今,他們安息在同一片泥土裡,我感到他們仍然和我在一起,直到永永遠遠。


問世間 ... 情是何物 ...





5 則留言:

  1. 我好鍾意呢隻太陽花,好多顏色好靚

    有時候會諗D小動物遇上我地,真係好大嘅緣份

    回覆刪除
  2. 大頭:特登上 youtube 睇左,隻歌唔錯,但個 MV 唔識欣賞 ~~~

    鳴門:我種依盆係幾種色撈埋一齊,爭妍鬥麗好靚嫁。百世修來同船渡,千世修來共枕眠,要好好珍惜所有。

    回覆刪除
  3. 新字款斯文咗好順眼呀, 正~^^
    太陽花"meet" 咗落o黎仲會又開又收嘅咩?

    回覆刪除
  4. ayclui:些些。我估係當日仲有一個細花冧,吸收到水份(我朝朝都會噴下水)所以長大開花。奇妙在當日我唔只剪兩朵,但只有依兩朵再開花,仲要一齊開。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。