2011年9月6日星期二

開心真的很簡單

該死的 100 分不再供應辣椒油
唯有靠自己

反正有人付鈔


膚淺的我,就這樣開心了一整天



6 則留言:

  1. 帥哥:連紙巾都無埋,美其名話環保喎 ~~~

    回覆刪除
  2. 你果兩樽係辣椒醬,都唔係油;我呢邊仲有一包包辣椒醬供應喎

    回覆刪除
  3. 小明:係有一包包辣椒醬,不過果款只啱撈炒粉麵,依兩樽個名係辣椒醬,但係都有油嫁,豆瓣辣醬香而不辣,最適合日常調下味;桂林辣椒醬就辣到跳舞,想搵刺激果時最啱食。我可能仲會買多樽潮州辣椒油嫁。

    回覆刪除
  4. 我去開果2間都仲有供應...^^
    不過通常我會"撻"定幾包看門口~

    回覆刪除
  5. ayclui:我寫貓去 100 分投訴,佢地啲回覆正一 completely rubbish ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。