2011年9月6日星期二

蚊の写真

@ 6 Sep 2011 黃昏的偶遇
把照相機靠近目標 以 close focus macro 拍攝



9 則留言:

  1. 廣告話呀:養D食蚊嘅魚啦

    回覆刪除
  2. 小明:我依家養果啲咪係囉 ~~~~

    回覆刪除
  3. 忍唔住以仇恨的眼神睥住佢!

    回覆刪除
  4. 大頭:啲蚊都唔想既 ~~~

    小明:你都可以食o格,呵呵呵 ~~~

    回覆刪除
  5. 佢唔針您仲俾您影.. 真係神奇~

    回覆刪除
  6. 基斯汀:其實我出去餵魚果時佢想針我嫁,不過畀我趕走左,之後我坐晌櫈仔淋花時,佢飛埋黎企喺我頭頂個花架度,咁啱相機又晌褲袋度,咪試下影囉,影到手都震晒呀陰功 ~~~

    回覆刪除
  7. 基斯汀:手震係因為吊住隻手影啫,哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。