2011年12月18日星期日

成績表(第五年)


轉眼又過了 1 年,這 1 年瀏覽人次的跟去年差不多,算是平穩;這 1 年只貼了 176 篇網誌,很懶散;雖然寫網誌已經有點不合時宜,但我仍然會努力繼續下去;這 1 年發生了很多不如意的事情,覺得自己很運滯;2011 年也快要結束,寄望 2012 年會好一點吧。


歷史檔案

2010-12-19 第四年

2009-12-18 第三年

2008-12-18 第二年

2008-06-18 一年半

2007-12-18 第一年


11 則留言:

  1. 有時我都覺得寫Blog而家唔流行,有很多我愛看的也不再寫,或者去左玩facebook。但我唔知點解唔係好鐘意用facebook,雖然我都有開A/C。

    有人送禮物,有人錫,都唔差啦!
    2012年就到,明年會更好ma!

    回覆刪除
  2. Catherine:

    我覺得 blog 同 facebook 係兩回事。無疑 facebook 係方便又好玩,但我就覺得表面化左少少,同埋太公開,為左保護私隱硬係要有啲啲保留。寫 blog 係好個人既,但需要好有毅力,我深信既然由零開始都得咯,要維持佢有唔會好難,所以就算點我都會繼續既。同埋今時今日仲會花時間精神去睇別人的 blog 既人都越來越少,我更加感激同珍惜我的讀者。

    今年我傷心既事就係龜龜阿 Mo 晌 911 果日離開左,我地緣份好短,但我既傷痛就好漫長。

    回覆刪除
  3. 一年容易又冬秋,希望下年冬秋時間縮短,加埋兩個月好啦

    寫網誌流唔流行唔係重點呀,追潮流果班一早走哂啦,啱自己咪得囉

    回覆刪除
  4. 呀,係呀。facebook就好似同你唔係好熟,但係就一次過知你好多野咁。雖然唔係有咩唔見得光,但係個感覺就好似太"坦蕩蕩"。

    其實,我睇你Blog入面都見到妳已經盡左力去照顧佢。妳可以當佢而家住左係妳心入面囉。

    回覆刪除
  5. 鳴門:我就希望春天同夏天加埋兩個月好嘞。

    Catherine:係呀,facebook 是太公開了,雖然自己既 privacy set 得好高,但都覺得好似好唔安全咁。盡左力係一件事,心中抱憾又係另一件事,唉 ~~

    回覆刪除
  6. 我係意粉粉絲呀 ! 繼續寫啦。

    回覆刪除
  7. galaxy:多謝你啊!好感動啊!^^

    回覆刪除
  8. 粉姐, 繼續寫呀~ 我好鍾意睇你種花種草果D架! 因為果D我係零知識, 我學到好多野架! 同埋我覺得你同大叔,大頭兄,catherine佢地好似一個小社區, 愛惜動物,植物既好好人,所以好鍾意睇你地既blog架!!! 努力呀!

    p/s 我學緊日文,但係我比d動詞攪到我頭暈暈.. 要得閒請教你呀!!

    回覆刪除
  9. TY:好多謝你呀!就係因為感受到好多朋友支持,我至有能量繼續落去。日文文法非常難,我都好水皮,切磋切磋啦。

    回覆刪除
  10. 您話自己懶散... 我仲死呀... 今年真係有心無力... 全身乏力呀... 寫到5月已經無時間寫落去... 都唔知幾時先繼續返... 唔想俾佢停呀~ 所以您要加油喔~

    回覆刪除
  11. 基斯汀:謝謝鼓勵,你都要努力呀 ~~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。