由即日起,本網誌將無限期停止更新,各位朋友的支持和鼓勵,意粉銘記在心,有緣再見。15 Jan 2013 16:30

2012年2月1日星期三

開工大吉

年初八開工日,收到很多禮物。

Fung & Ning 的明信片
逍遙快活的小倆口快要啟程往義大利了,真是羨煞旁人


朗s' 爸的迪士尼曲奇

舊同事 G 的朱古力

派利是給意粉的人不太多
但每一封都很有「內涵」的啊!
(^_-)-☆



20 則留言:

  1. 新年無野送比你㖭,就醒個飛吻啦:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝夾盛惠 ~~ 我揀貓貓 kiss ~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝啊!今年總算是有個好開始!:)

      刪除
  3. 我尋日食咗餐開年飯
    好難啃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你尋日好似食燒雞翼喎 ~~

      刪除
    2. 同啲唔熟又唔多計傾嘅人坐埋一齊嘛~

      刪除
    3. 食完依餐咪好熟囉 ~~ 哈哈 ~~~

      刪除
  4. 點解夜"ma ma"開工既?妳返夜班?

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你會覺得我番夜班既?

      啲相初八影同 upload,不過今晚先得閒寫字。:)

      刪除
    2. 哈哈!我誤會以為妳返工時間寫Blog。
      妳又有好野食啦。
      ICBC果個利事封好似好得意喎。

      刪除
    3. 番工時寫卜,無依支歌好耐啦,嗚嗚 ~~

      ICBC 果個係三年前既款式,亦係我最鍾意既。

      刪除
  5. 初八開工,好日子喎~
    今年工作上一定稱心如意嘞~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦!點解個留言時間係昨日嘅?

      刪除
    2. 自從增加左回覆功能之後, 時間就錯左 ~~~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。