2012年4月24日星期二

老眼昏花

幾天前在舊版 blogger 做了一半的貼文
轉新版後竟然變成這樣子


我暈了!(>人<;)



13 則留言:

  1. 可以 switch back to the old interface 架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家仲可以,但下次再入 blogger 會自動轉番去新版,同埋好快會全面轉晒新版,所以我想儘快適應囉。

      刪除
  2. 係咪按咗左上角個HTML呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都係用 HTML 寫 ~~

      刪除
    2. 但新版既 HTML 同舊版既好唔同 ~~@@

      刪除
    3. 我都係用 html, 但係佢加晒啲 br tag, 好煩!
      逼人用 WYSIWYG

      刪除
  3. 快D寫過啦,仲喺度呃blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔駛寫過,係要執過唧,原本已經整好晒啲相,加埋字就出得 ga 嘛,整整下無晒心機又眼瞓,都係早抖罷喇 ~~

      呃卜邊個夠你叻呀?

      刪除
  4. 我都係仲用緊舊版面寫 blog
    新版面一大抽野都唔知想點~

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊版 Blogger 介面將於下個月移除呀,該煨。

      我最後都係轉番舊介面先可以寫埋篇野。@@

      刪除
  5. 回覆
    1. 我估唔係用 HTML 寫應該同以前差不多啩 ~~

      刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。