2012年11月26日星期一

第一次餵貓

常泊車的停車場內有不少貓貓聚居,以前總會遇到專誠來餵貓的義工,但那停車場也是夜青的聚腳點,很擔心牠們會被虐待。後來我出沒的時間改變了,再遇不上義工,夜青的蹤跡也漸漸減少,連貓貓也幾近絕跡。

大約兩個星期前,取車時發現這貓貓躺在車頭蓋上(取暖?),當我按動遙控時牠才跳到矮牆上。


天氣漸漸寒冷,心中記掛著牠,便把早前買的貓零食帶在身邊,再遇到牠便可讓牠嘗嘗。



機會終於到了,今天取車時看到牠坐在矮牆上,牠見我走近便跳到牆外,但沒有跑掉,反而在張望我,我把幾粒小食放在牆上後叫牠來吃,然後走回車上,牠果然跳上來吃,好叻啊。





吃罷牠回頭看著我,估計應該是意猶未盡,便下車預備再放幾粒,這時發現有貓罐頭的空罐,相信是有熱心人請牠吃的吧。



我放下幾粒小食,在空罐內注滿清水,才開開心心地離開。


15 則留言:

  1. 我放下幾粒小食,在空罐內注滿清水------->好細心呀!

    回覆刪除
  2. 佢望你係要認住你
    下次你一蒲頭佢就準備開餐喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀 ~~ 今朝佢見到我都向後轉走左 ~~ 可能已經食飽啦

      已經有人餵佢, 我畀啲零食氹下佢開心而矣 ~~

      刪除
  3. 臣臣: 多謝意粉EE照顧貓貓~~ 我都好鍾意貓貓架!! 不過佢地唔鍾意我~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰臣, 靜靜雞話你知, 其實意粉姨好驚貓貓嫁 ~~~

      刪除
    2. 臣臣: 點解驚驚呀? 你驚佢地抓你呀?! 唔使驚呀! 佢怕你多過你怕佢啦!!

      刪除
    3. 童年陰影呀 ~~ 好細好細個果時晌親戚屋企寄居,親戚屋企有隻貓,雖然佢未抓過我,但我覺得佢成日掘住我,好似想食左我咁,可能因為我屬鼠,哈哈!

      刪除
  4. 哈哈, 意粉你慢慢就會愛上貓o架啦...

    回覆刪除
  5. 咁開車要留意下車底啦,冬天佢地會喺車底取暖

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。