2006年8月14日星期一

「平記」again

昨日在「平記」看見別人吃撈粗麵,好像很滋味,於是中午再去光顧,嚐嚐蝦子雲吞撈粗麵。


結論是:粗麵的口感覺輭,幼麵爽口煙韌略勝一籌。

晚餐是昨晚由娘家帶回的白切雞半隻及葛湯 2.5 公升,另加自家炮製的欖菜肉碎玉豆,飽得我倆捧著肚皮,husband 還嚷著要節食,看來本星期可休廚了。

8 則留言:

  1. 好豐富的晚餐,加多雙筷丫下次唔該!
    欖菜在雜貨鋪買嗎?

    回覆刪除
  2. 哈哈,家常便飯啫,大頭仔既廚藝都好似唔錯喎!九龍城潮州雜貨舖一定有欖菜賣,but so far 都是別人送,昨晚吃的是公司汕頭客戶送的。

    回覆刪除
  3. 九龍城?我成日去喎!就去阿蘇成日去個間問下先!

    回覆刪除
  4. 你都有聽蘇絲黃o架?

    可惜已經無煮o野蘇聽!

    回覆刪除
  5. 我最鍾意用欖菜蒸鯪魚腩,好好吃!

    回覆刪除
  6. 拿拿拿,仲話我好餸,你倆也不弱呀。

    回覆刪除
  7. 我只是每星期追看有線的“一粒鐘真人蘇”!

    回覆刪除
  8. Jason:我地邊有你府上咁好餸呀?

    大頭仔:我都無有錢電視!以前星期一至五下晝聽友誼萬歲,星期日聽煮野蘇,幾開心呀!依家佢轉左夜晚十二點我就無聽 lu ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。