2006年9月26日星期二

Fresh from Shanghai

有客自上海來,攜來大閘蟹作手信。


我當仁不讓,取了四隻(雌雄各二),由於下班時間已近,隨手把籃放在辦公桌邊,不知是否心理作用,隱約嗅到蟹香。


瞬間四隻蟹已變成我的晚餐。


花了個多小時才把蟹吃完,再來碗滾燙的節瓜鹹蛋肉片湯,實在太幸福了!

37 則留言:

  1. 你真係幾乎日日有食神 ^_^

    不是笑話,我活到今天還沒吃過大閘蟹。這玩意兒主要是吃牠的膏嗎?

    回覆刪除
  2. 唔單止你,今日教公司美少女點整 & 點食都講到口水乾。

    膏當然係主角,香甜軟滑,好食都唔停得口。平時我鍾意食公,但今次 d 公好似未夠身,乸就好肥美,九月圓臍十月尖都幾準。

    想食最好去有信譽o既上海舖。

    回覆刪除
  3. 意粉下次要留番一隻比饞嘴的 wordy 了!

    回覆刪除
  4. 一隻 Wordy 唔夠喉 ~
    三隻意粉唔夠喉 ~

    回覆刪除
  5. 實不相瞞,我都從未試過成隻大閘蟹食............

    回覆刪除
  6. 嘩嘩嘩,蟹季又開鑼了!又是增進膽固醇的時候!

    小臣也是大閘蟹愛好者呀!

    回覆刪除
  7. Roy 少,我諗你一定係唔鍾意食蟹o既。

    Jason,今年閏七月,蟹季o黎遲o左呢。

    回覆刪除
  8. 我最鐘意節瓜鹹蛋肉片湯, 仲一定要食到個鹹蛋黃!

    大閘蟹... 介左LU!

    回覆刪除
  9. 我爸高血壓加糖尿,媽說闔家男丁都有發病因子,所以未到 Wordy 十歲已經讓我們忌口。

    還有大閘蟹不便宜,近年手頭鬆動了一點,但畢竟「忍」了這麼多年,癮頭是有的,但朋友個個都怕膽固醇,一年又一年,所以至今還沒吃過。

    我,其實也是蟹痴呢。

    回覆刪除
  10. 自從驗到膽固醇踩界,已經很多年沒有吃大閘蟹了....

    回覆刪除
  11. 蟹我ok既,
    只不過唔鐘意/唔識"mok"蟹,
    所以啖啖肉既taraba係我至愛~~~

    回覆刪除
  12. 點解唔影埋開咗蟹蓋嘅相?
    d蟹羔先係主角喎!
    依家嘅感覺好似未睇大結局咁,好吊癮呢!
    流哂口水㖭~

    回覆刪除
  13. 小彭:尋晚四隻大閘蟹 + 大大隻鹹蛋王,超晒標,重陽前都唔敢再食 ~ 住!

    Wordy:我都認為如果無食開就唔好開始,食埋今季我都可能會收口。

    Thomas:間中食少少唔怕o既!Hehe ~

    Roy 少:搵 Roy 嫂幫手嘛!咁鱈場蟹都好正既 ~

    MayMay:諗過影,但拆蟹攪到雙手好污糟,而且心急趁熱食。

    回覆刪除
  14. 今年好似已經有很多很多肥蟹死於你手下!

    回覆刪除
  15. 見你拆蟹拆得這麼爽,真想試一下。反正不買 N73 有餘錢,讓我找個「死士」陪我慷慨就義。

    回覆刪除
  16. 大頭仔:尋晚 husband 唔舒服所以唔食,正常應該係佢食一隻半,我識兩隻半。你都未見識過我細妹,佢先係大閘蟹殺手!

    Wordy:千祈唔好搵大頭仔,哈 ~

    回覆刪除
  17. 點解?唔係因為佢驚蟹呀嘛?

    媽十月中旅行七天,我會貼通告找吃伴,其中一段是找「陪吃大閘蟹死士」,哈哈

    回覆刪除
  18. 佢係男伴遊,唔知伴唔伴吃呢?況且連小強都驚喎佢!^^

    如果你請客,一定好多人奉陪。

    回覆刪除
  19. 有人請客?我報名~~~

    回覆刪除
  20. 大閘蟹 ! 好正 !
    又近中秋, 食月餅 !
    睇住膽固醇呀

    回覆刪除
  21. 咪高估我既叫座力先得架

    月餅……我家十幾年沒買,有人送一兩個就吃,沒人送就不吃。

    媽說星期天做節,後晚在中環吃飯,要去有食緣逛一逛,知道關門時間嗎?

    中秋節一直是我最喜歡的節日之一 :)

    回覆刪除
  22. Roy 少咁快排定頭位 ~ 哈哈 ~

    Galaxy,呢兩年都無食月餅咯,但放棄大閘蟹要好大決心呢 ~

    回覆刪除
  23. Wordy:哈哈!即刻有人報名啦!可致電有食緣問問(Tel: 2523-6565)。

    回覆刪除
  24. 十月中重獲自由,伴吃又係我的強項,啱晒!

    回覆刪除
  25. 咁一於由大頭仔當死士啦!^-^

    回覆刪除
  26. supageti:
    謝!

    Roy:
    你的日遊經歷教我羨慕

    galaxy:
    你的《英倫遊讀記》我有捧場 (HY)

    大頭:
    吃伴 =/= 伴吃(開夜?而家先蒲頭,我寫埋呢轉覺覺豬了)

    回覆刪除
  27. 伴吃可不等如吃伴
    你幾時見過伴遊要比錢!

    回覆刪除
  28. 伴吃... 呢個名詞幾好喎! ^.^

    回覆刪除
  29. 伴吃同伴(旅)遊我都鍾意!^^

    回覆刪除
  30. 香港快要變身「伴 X 之都」了,哈哈哈哈 :)

    回覆刪除
  31. wordy, 多謝捧場, 謝謝 !
    那個回憶錄, 我諗最多寫多一兩個便要完結。

    回覆刪除
  32. 看到你在不很理想的環境下去努力達成自己的心願,實在汗顏呢!

    回覆刪除
  33. 大閘蟹... 很想再吃, 但腸胃受不了... 每次吃都會"拉肚子"... >_<"

    回覆刪除
  34. 大閘蟹好寒涼,尤其要注意千祈千祈千祈唔好食個蟹胃(至寒至涼之物),同埋食完飲番杯薑茶暖暖胃。

    p.s. 同埋一次唔好食咁多隻。^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。