2006年9月28日星期四

Lang Lang Dragon Songs



午飯時間買了郎朗首張全屬中國作品的唱片「黃河之子」,非常動聽,黃河協奏曲氣勢澎湃,不獨郎朗每次彈奏總會感情激動,我每次聽也總會很感動。

隨碟附送的 bonus DVD,收錄了「黃河之子」預告片和「平湖秋月」介紹及演奏,相當精彩。

今夜應會睡得很香甜。

19 則留言:

  1. 好似話佢申請來港定居呀
    到時可能在街上碰到他

    回覆刪除
  2. 我都聽聞,如果連李雲迪都o黎埋就正喇 ~

    回覆刪除
  3. 我喜歡李雲迪多一點(別再扮木村拓哉更好),郎朗現場演奏如演戲。

    回覆刪除
  4. 要習慣一下你的新“碌”先!

    回覆刪除
  5. Wordy:郎朗與李雲迪一剛一柔,好難比較。以前不喜歡郎朗,覺得他很寸,口若懸河,表情浮誇,總覺得他像個生意人,完全沒有藝術家的氣質,但看他演奏多了,純粹在音樂上看他,漸漸喜歡他,開始欣賞他的自信和活力。反而李雲迪好像有些停滯不前呢。

    大頭仔:這 template 不錯啊,簡潔!

    回覆刪除
  6. 本來挑了這個當遊記 blog 的範本呢,會在 About Me 下補回一些連結嗎?

    對,李雲迪的確沒甚進步,選曲也可能單調了一點。我就是覺得郎朗很吵,當然他的技巧也很好。
    也許現在的聽眾都給寵壞了,以前的搞古典音樂的都只專注於少量範疇。現在不能拓闊演奏範圍的,就可能會流失聽眾。

    要睡覺,真想有 classical 伴我入夢。

    回覆刪除
  7. Wordy:唔好意思喇,截o左你糊。^^

    我諗住簡潔 d,依家已經加番 links。

    我家幾乎每晚也有 classical concert,所以我倆睡得很好。

    回覆刪除
  8. 沒關係,我已經改了另一款(暫定)。

    但這範本貼文範圍本來就是這麼闊,還是你在 HTML 改了?感覺蠻開揚的。

    回覆刪除
  9. 係啦
    印象沒有範本是這樣闊的
    現在相大了
    人也靚了!

    回覆刪除
  10. Wordy:原來就是這樣闊的,以後要寫多 d 字至得,依家好似好寒酸。^_^

    大頭仔:我通常會揀闊 d o既,太窄好有壓迫感,又唔好腸。最闊o既 template 係 Simple II,但我嫌佢設計唔靚所以唔用。

    回覆刪除
  11. 大頭仔:d 相邊有大到呀?係 background 轉o左o既錯覺啫。靚左?!邊個?!郎朗?!

    回覆刪除
  12. 對,Simple 太素,這個不錯,但有點綠色會平衡一點。

    大頭說話經常有一句沒有一句,他快能取代林瑞 X 的了。

    回覆刪除
  13. 素我都可以接受,主要係因為文章既 presentation 唔得,字體又難睇我先唔可以接受。

    咁大頭仔咪好快升 D8 law ~ 可喜可賀啊!^^

    回覆刪除
  14. 我囉........等我剪埋頭髮之後!
    blogger 太少範本選擇
    街外的又不知好不好
    D8 咪攪我了
    有得跳 point 我已經好滿足。

    回覆刪除
  15. 飽死!

    Blogger 範本可以自己設計,如果識整既話。

    回覆刪除
  16. 這隻大頭真可惡,我今天晚上還要做節的呀!滯到上心口……上次見你頭髮都唔算好長。

    對範本,我只會改改字體、顏色,加些連結而已。

    回覆刪除
  17. wordy︰咁你可以留番啲餸禮拜二帶飯。

    回覆刪除
  18. 唔係嘛 ~ 今晚 d 餸留到禮拜二?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。