2007年12月18日星期二

成績表(第一年)

加入瀏覽人次計算器己一年,成績雖然不算突出,也感到相當欣慰。



謝謝每位曾到訪的朋友,很高興與你在網上結緣。

22 則留言:

  1. 張成績表我都有幫手o架!
    謝謝你在網上教了我很多~~

    回覆刪除
  2. 三萬幾人?我個blog可能要十年。

    網上結緣。。。好浪漫啊!

    回覆刪除
  3. 歐歐:謝謝!

    大頭:謝謝!

    劉鄧:每一位朋友都有份啦,哈哈 ~ 咪咁講啦,意粉何德何能 …

    鳴門:你唔係預左無人睇嫁咩?呵呵 ~

    回覆刪除
  4. 你教曉我玩網上直播囉!^b^

    回覆刪除
  5. 劉鄧:依樣野唔駛我教啦,哈哈 ~

    回覆刪除
  6. 全靠師姐寫呢個blog,我地至可以好似失散多年嘅姊妹,在網海中重逢~
    係咪好有粵語殘片feel呢~~ ^0^

    回覆刪除
  7. 要澄清,係預咗少人睇,唔係無人睇,呵呵

    回覆刪除
  8. 師妹:緣份係好奇妙既,btw,我地唔係o係萊少度識嫁咩?

    鳴門:間中睇睇你個「洒洒的潮 blog」,都唔錯既。^_^

    回覆刪除
  9. 甚麼是洒洒的?唔明㖭!

    回覆刪除
  10. 「洒洒的」是刨冬瓜 ~~~ 明了嗎?

    回覆刪除
  11. O,明哂,唔洒架,粒粒字都認真,呵呵

    回覆刪除
  12. 老師:總之人人有份,永不落空。^o^

    回覆刪除
  13. 剛睇到個四國山陰駕車遊,睇下有無幫助~
    http://mmken.blogspot.com/

    知唔知迪浮歷眼係咪摺左?

    回覆刪除
  14. Roy 少:計過淨去四国都唔夠時間,所以已經 quit 左山陰。我諗可能 TE 個網主去左旅行啩,上唔到好幾日喇 ~

    回覆刪除
  15. mmken個旅程都幾舟車勞頓,輕鬆d只玩四國會不錯~

    回覆刪除
  16. 四國?
    好啊!有你做先頭部隊,我又慳番好多準備功夫囉!

    回覆刪除
  17. Roy 少:我唔鍾意太趕,而且越睇得多資料就覺得越多地方要去,唯有專心 d,但係都覺得唔夠時間用。

    劉鄧:我既行程比較自我,好多人人認為要去既地方未必會去。

    回覆刪除
  18. 我比較懶留言,不過我都有份架~

    回覆刪除
  19. 謝謝基斯汀,我都 feel 到有好多朋友在默默地支持我。^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。