2007年12月23日星期日

龍脷葉の花


自家種植龍脷葉很容易,不需要怎樣特別照料,也會長得很茂盛,最特別的是:它的花是長在根部之上、葉子之下,如不撥開葉子,是完全看不到的。

把葉子採下煮湯,有清肺止咳、化痰平喘之功效。


8 則留言:

  1. Merry Christmas to 意粉 and your 蝦子餅!

    我家也有種龍脷葉,但真是沒有見過它的花呀。

    p.s. to ellen: 龍脷葉是可以用來煲湯,通常我們是煲豬肉。

    回覆刪除
  2. 老師:龍脷葉湯對喉嚨同氣管好有益,你應該飲多 d。

    Thomas:多謝你!我也祝你有個開心聖誕。^_^ 小花花 lee 埋葉底,要撥開 d 葉先睇到。

    回覆刪除
  3. 龍脷葉見得多,龍脷花就第一次見。
    呢期成日咳,用黎煲湯啱晒我~

    回覆刪除
  4. 好靚喎!我都種咗廿零盆嘢,有機會寫上blog比你睇下。

    merry x'mas

    回覆刪除
  5. maymay:我多數加埋羅漢果、南北杏同瘦肉一齊煲,飲左喉嚨好舒服嫁。

    鳴門:廿零盆?咪多我幾倍 ~ Merry Xmas!

    回覆刪除
  6. 借問聲~~龍脷葉跟龍脷柳有無關係呢?嘻嘻~~

    回覆刪除
  7. 老師:借問聲 … 你 d 學生係咪成日出依 d 問題黎考你嫁?哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。