2008年8月20日星期三

來自日本的心意

中午前,正在與大堆數字週旋得天昏地暗之際,忽然瞥見郵件中露出一個由布院的郵資標籤,立時精神一振,也讓我從庸碌中暫時輕鬆一陣。


原來是網友 劉鄧 由日本寄來、非常漂亮的郵票,實在是太感動了。

紀念 G8 首腦高峰會在北海道洞爺湖舉行的
特殊切手「北海道洞爺湖サミット記念」
發行日期:2008 年 7 月 7 日

日本郵政第二次以 Hello Kitty 為主題的
グリーティング切手「はろうきてぃ」
發行日期:2008 年 7 月 23 日


本当にありがとう!


****************************************************************

同場加映 : 我的珍藏


日本郵政首次以 Hello Kitty 為主題的
グリーティング郵便切手
發行日期:2004 年 2 月 6 日(第一回)
及 3 月 15 日(第二回)

由富士山五合目寄給自己的名信片
2007 年 11 月 11 日



12 則留言:

  1. 老師都有驚喜比你~~hehe

    咁遲先收到!?

    回覆刪除
  2. 咁題目咪係「來自日本的驚喜」?哈哈 ~

    係啦,唔知點解咁遲 ~

    回覆刪除
  3. 大家都好有你心啊!

    唔記得咗有冇給自己寄過明信片呢?

    回覆刪除
  4. 呢兩套郵票真係好靚呀!

    以前有個舊同事集郵嘅,有年我去日本都有寄張咭俾佢,等佢有個日本郵印嘛。

    回覆刪除
  5. 大頭:姊妹係有心啲既 ~ ^^ 見到靚既/特別既 postcard 我都會寄。

    師妹:同事出差都會帶 d 當地既郵票番來俾我。

    回覆刪除
  6. 記得在聯合國寄了一張postcard給自己,因為大部份旅遊書都說,這樣可有個聯合國的郵戳,唉..... 回到香港,等了很久,幾乎以為石沉大海,卻驚喜地收到了,再看,那個所謂聯合國的郵戳,矇得一點都看不見,戳了等於無戳,真係搵笨!!

    回覆刪除
  7. 我係愛知萬博寄番黎既個郵戳都「吸」得好靚,都係日本人做野認真好多。

    o係聯合國寄係咪用聯合國郵票嫁?我問郵局 d 人聯合國郵票點樣用,佢地都唔識答,係網上 search 過下又 search 唔到。

    回覆刪除
  8. 我買嘅時候都無為意是紀念G8高鋒會添,真大懵。

    回覆刪除
  9. 我慢慢研究梗係睇到啦。^^

    回覆刪除
  10. 印象中係用聯合國郵票,但我唔知收埋左去邊?

    回覆刪除
  11. 唔知聯合國郵票係咪淨係晌聯合國用嫁呢?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。