2011年9月30日星期五

多肉植物專用植料 ~ 第一回

前陣子用購自日本城的仙人掌專用植料金琥球金盛丸不知名仙人掌換了盆,坦白說,這種看來跟科學泥分別不大的植料讓我很不放心,偶然在討論區獲悉「花寶」的多肉植物專用植料非常好用,前幾天便往花墟的專門店搜購。

『ハイポネックス』サポテン‧多肉植物用培養土 5L($58)

當天便馬上給金琥球和多出的兩個金盛丸換上新植料,剛好用掉 5L,份量沒多也沒少。


植料看來很對路

這次先在盆底鋪一層蘭石疏水


換植料前

換植料後
是不是好看多了?

換植料後把它們安置在梯間窗邊
也未嘗不是個好主意

天氣轉涼前會替其餘的仙人掌換上新植料
如果順利採購到理想植料的話

‧‧‧待續



5 則留言:

  1. 冬天要照燈,唔好冷親,同我一樣

    回覆刪除
  2. 日本貨喎...梗正啦, 我用過呢個牌子嘅野菜泥種沙律菜~
    多肉植物植料我用花竇自己包裝果隻, 都OK 用得過o架~

    回覆刪除
  3. 日本貨喎
    下次去日本駛唔駛抬幾包返嚟呀?

    回覆刪除
  4. 我都想幫盆石斛蘭換盆,D舊芒草係咪要清除晒架?會唔會整傷D根架呢?

    回覆刪除
  5. 小明:佢地唔駛照燈嫁,叻過你!

    ayclui:日本貨 $58/5L 唔算貴,早幾日託大陸同事晌淘寶網買幾包植料,唔知幾時先到手呢?

    帥哥:你幫我抬我又唔驅呀,呵呵 ~~~

    師妹:可以留番少少,不過最好儘量除,仲要將啲老左枯左既根都要除埋,但要小心唔好整傷啲根。其實最好晌開完花之後換盆,太遲可能會影響明年春天開花。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。