2006年8月13日星期日

Sabbath

今天過得很休閒,如常地睡至日上三竿,husband 早已踏完單車在等我。

到達大埔街市已一時半,停車場卻仍大排長龍,等候了二十分鐘才泊好車,差點把我倆餓壞。

最近和網友談起麵食,今天專誠選吃「平記」的蝦子雲吞撈麵,雲吞是老式風味,不是坊間的巨型貨色,味道很好,可是常常煮得太久,口感很「稔」,今天很幸運,火路剛剛好。麵的水準一直保持得很好,以蝦子及豬油撈起來,太好吃了!


下午在家無所事事,狂玩 Sudoku。

黃昏,把長得太茂盛的龍利葉摘下來,帶回娘家讓母親大人處理。


在娘家晚膳,菜式永恆是老火湯 + 魚 + 雞 + 菜,但陪兩老吃飯,讓他們發發嘮囌,說說張家長李家短,也是一種難得的福份。

離開時,等候升降機期間遙望觀塘海傍,燈光璀璨,景緻迷人,手癢之下拿出照相機拍攝,這刻是 husband 發嘮囌了。

9 則留言:

  1. 平記我嗰日都見到
    但係唔知街市邊間好沒有試。看來下次一定要幫襯了!
    大埔給我的感覺很好,很多舊的東西!

    回覆刪除
  2. 咁會唔會考慮下搬黎?

    大埔街市我通常幫襯:

    Brunch - 東記豬扒麵、妹記燒味/客家炆豬肉飯、莊記魚旦粉、平記雲吞麵、林記點心、有記缽仔糕

    Dinner - 伍仔記

    回覆刪除
  3. 我好鍾意住村屋架其實
    在大圍住了一年
    等我過多幾年退休後就搬入黎啦!

    回覆刪除
  4. 哈!你仲有排做啦!過多幾年退休o個個好似係我喎 ~

    我地諗住到時搬去再山卡喇o既地方住。^^

    回覆刪除
  5. > 哈!你仲有排做啦!
    嘩,呢句好毒呀,你唔比我中金多寶架!

    回覆刪除
  6. 你個八卦仔吖!咁我祝你中下期金多寶啦,成四千幾五千萬嫁!

    回覆刪除
  7. 嘩哈哈 ~ 今朝睇報紙先知原來有成 6 千幾 7 千萬喎!

    回覆刪除
  8. 買了兩張電腦,求神拜佛比我一注獨得就好啦!算啦,兩注中都殺啦!

    回覆刪除
  9. 哈哈!我都希望你如願 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。