2006年10月9日星期一

新入荷海外郵品 之 Win or lose?

上星期到郵局領獎,看到美麗的郵票,忍不住又要掏腰包。

世界遺產-法國〔聯合國〕

現代建築〔英國〕

式微的傳統行業〔新加坡〕

漸漸發現香港郵政很精明,我平時很少到郵局,就是預訂郵品也寧願多付 $10 派遞費,但得獎後每次到郵局領取價值並非太高的郵票,我便得花上百餘元購買心頭好,到底我是賺還是虧呢?



12 則留言:

  1. 「領獎」是說領取郵品吧?

    小時候也有集郵,升中後就停了。你有多少藏品?

    回覆刪除
  2. 真係得獎嗎?
    我也曾集郵,不過是初中。

    回覆刪除
  3. 表面是蝕本,但其實是賺的!若你不到郵局,又如何得知有那麼多美麗的國外郵票售賣呢?就當是一個緣吧!

    回覆刪除
  4. 中學同學 Carrie 很節儉,唯一嗜好是集郵,逢有紀念郵票發行,放學後都陪她去郵局排隊買及蓋郵戳,之後便集埋一份,我喜歡集郵是覺得郵票圖案靚,所以不是狂熱份子,半工讀那段搏殺期沒時間再去郵局排隊,雖沒有放棄集郵,但只抱著隨緣心態,唔記得幾時開始知道可以預訂郵品就每年都訂,而家仲有網上郵,買郵票就更方便。

    上年底參加了郵政署一個競猜遊戲得了安慰獎,獎品是 2006 全年發行的特別郵票,但每次要自己去郵局攞,這故事已記載在 ec2 的 blog,可以 ec2 今晚似乎又彎左,quote 唔番條 link。

    劉鄧說得對,是一種緣才讓我買到那些漂亮的郵票,因供應量其實不多。
    其實近年感到負累太多,開始不想再儲o野,所以現在只會買郵票。

    回覆刪除
  5. 有一排沒有上 ec2 了
    做咗四仔之後都少咗上 travellereyes ,得閒要清清 inbox 幾百個 mail!

    安慰獎已經係全年發行的特別郵票,咁頭獎會唔會係洋樓一幢?下年又有競猜遊戲記得通知我!

    回覆刪除
  6. ec2 同 travellereyes 我日日都有上,但積極不干預 law ~ ^^

    洋樓?你有啦!

    回覆刪除
  7. 購買心頭好又豈有賺虧之分??!! 開心就好!! ^_^

    回覆刪除
  8. 泰利:開心就係開心,不過見唔到就唔會買,d money 就唔會無o左,哈哈。

    回覆刪除
  9. 嘻嘻~贏粒糖,輸間廠! :)

    回覆刪除
  10. ec2!唉、好耐都上唔到!

    回覆刪除
  11. 小妹:很貼切!哈哈!

    阿明:要不斷嘗試先會偶然成功呢,無偈啦,網主移左民,又要靜心待產。

    回覆刪除
  12. 今日下晝都上唔到
    一陣再試吓

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。