2007年2月23日星期五

開工大吉

年初六,上班時陽光普照,感覺很有活力。

今天是丁亥年首個工作天,收到幾封利是,很高興。

11 則留言:

  1. 意粉~~

    我有無利是呀 ^o^
    開工大吉!
    工作愉快!
    升職加薪!

    回覆刪除
  2. 哈哈、開工大吉
    今日真是好多人開工

    回覆刪除
  3. 新一年工作愉快啊 ^^

    回覆刪除
  4. 意粉,
    那封有隻豬嘅利是封好特別喎!
    我也祝你開工大吉、事事稱心!

    回覆刪除
  5. Ellen:梗係有利是啦!謝謝你,大家咁話!

    阿明:今日係開工吉日嘛。

    大頭:我祝你日日都愉快!

    劉鄧:多謝你,我都祝你股運亨通,一本萬利!o個封係敝公司o既開工利是,利是封係我私人醒,係香港郵政每年送俾郵品訂戶o既紀念品。

    回覆刪除
  6. 意粉,我也喜歡你那個郵票利是封啊 ^_^

    回覆刪除
  7. 你又係今日至開工, 不過我收唔到利是, 但派左好多好多封... >.<

    回覆刪除
  8. wordy:下次見面送你一封。

    貝拉:我暫時係收到呢幾封咋,不過好夠份量嫁,哈哈。

    回覆刪除
  9. 一套四款,要送四封啊!

    回覆刪除
  10. 是嗎?好啊!(謝謝提醒 ^_^)

    回覆刪除
  11. cityphone 爸爸:原來也是集郵愛好者。

    wordy:你開心就得啦。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。