2007年2月25日星期日

歡樂年年

年初七,眾人生日,我們和小學老師、同學到警察體育遊樂會燒烤慶祝。




滿有中國特色的燒烤場「趣庭」



開始時慢工細貨、之後變成大量生產



豐富的食物



乳豬全體很美味

17 則留言:

  1. 負責烤乳豬的同學好慘啊 ^t^
    一定是好好味!

    回覆刪除
  2. 原來裏面這麼漂亮!好懷念燒烤聚會呢。

    回覆刪除
  3. 大頭:乳豬由男同學輪流燒烤,不是太慘

    wordy:搵次聚會一齊去 BBBQ 啦。

    Ellen:多到吃不完。

    劉鄧:一點也不難,乳豬薄身並已拖水,只消把皮烤胞便可吃,約半小時已 OK,而味道真的巧正!

    回覆刪除
  4. 入面好靚好古色古鄉, 第一次見人帶咁大隻豬去燒烤! 好掂!

    回覆刪除
  5. 聚會搞 BBQ 也不錯,至少我可以全情參與(細路唔識打麻將呀)^_^

    回覆刪除
  6. 意粉~~
    襯天氣不是太熱,BBQ都好喎!

    回覆刪除
  7. wordy:意粉未戒奶已識打麻雀,所以,識打麻雀 =/= 大人,唔識打麻雀 =/= 細路。

    Ellen:咁一於攪 BBQ 先啦。

    回覆刪除
  8. 隻乳豬睇見都想食!
    BBQ?一於係咁話!

    回覆刪除
  9. 我係第 5400 呀(睇下我幾細路……自己都嘔)!

    如果搞 BBQ,我們有 7 到 10 人左右,去警察會划得來嗎?好想試一塊乳豬皮 ^_^

    回覆刪除
  10. 阿明:我都估唔到咁美味,所以縱然大家已經食飽左八八九九,仍能瞬間銷清(我地有成二十人)。

    wordy:唔好再扮細路!如果去警察會要遲多兩個月,俾意粉抖抖氣先。

    回覆刪除
  11. 去意粉屋企打麻雀及BBQ啦~~

    回覆刪除
  12. 嘩!咁大 function 意粉攪唔掂嫁,哈哈!

    回覆刪除
  13. 意粉係能幹的家庭主婦,無問題啦!

    回覆刪除
  14. 無問題喎,最多我幫手整煲牛腩煲,拎入來過你地慢慢食,重可以順手打埋邊爐…

    回覆刪除
  15. 哈哈,多謝大家咁睇得起我,但我真係極之唔掂o既。^_^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。