2007年3月12日星期一

利苑酒家 @ 沙田新城市廣場

春節已過,但意粉仍很有食神,這晚相約三位舊同事到沙田 利苑酒家 吃晚飯聚舊。

上次光顧這店是兩年前,同伴也是這幾位,這晚主題是閒聊,不欲費神點菜,隨意選了燉湯海鮮餐(四位用 $668),內容包括四喜烤麩、天麻燉魚骨、如意炒元貝、吊燒雞、清蒸海石斑、金柱泡時蔬,這晚的甜品是綠豆沙,味道不俗。

最喜歡是燉湯,香甜中帶點甘涼藥材味。


另追加了同事推介的三層肉、脆麻花和擂沙湯丸,都非常好吃。




這頓飯結賬每位約 $240。

趁著赴約前的空檔,到 City Super 逛了一會,買了宮崎產的金柑「木の上で完熟きんかん」($75/盒約 11 顆),這金柑外表、食味和中國的柑桔相若,皮和表面部份頗甜,但中心部份有點酸。


另買了袋裝森永紅豆糖(City Super 價 $19/包 102g 約 23 粒),盒裝(Sogo 價 $22/盒 149g 約 18 粒)的紅豆糖是方形,袋裝的則呈長條形,但味道是一樣的。

34 則留言:

  1. 只去過 IFC 的利苑一次,上司做東。同意那裏的燉湯不錯。

    套餐的菜名都好厲害,但價錢可以接受。

    紅豆糖形狀不同,但包裝反而貼近原來款式。好像盒裝划算點,但知道多一個發售點很好!

    回覆刪除
  2. 這間利苑我也曾幫襯過,食物水準不俗,招呼也好!

    回覆刪除
  3. 三層肉好肥,但很好吃(不過手震喎 ^m^)

    對啊,長條形的似是貴些。也想找回劉鄧買到的栗子味。

    回覆刪除
  4. 利苑的~生磨杏仁茶、天山雪蓮籽糖水、栗子西米布甸是頂呱呱的,不可不試!

    回覆刪除
  5. 這柑桔我前兩天都想買,但嫌它太貴,最後都是放棄了!
    上年只是賣五十元左右,今年雖然大粒了點,但漲價可不少啊!
    回想去年四月在高山酒店的早餐可以任食,真回味呢!

    回覆刪除
  6. 栗子味?等我搵搵先!

    Maymay,
    你講那些甜品,全部是我的至愛!幾時去食,記得叫埋我呀!

    回覆刪除
  7. wordy:對,盒裝的紅豆糖是比較划算。

    劉鄧:兩年前去的那次座位很擠迫,今次去裝修過,坐得挺舒適。

    大頭:三層肉三數件不會比燒肉 + 兩碗白飯肥很多吧。

    maymay:俾你引到流晒口水,未食過呢隻金柑嘛,意粉有時係顛顛地。(其實係好想買 strawberries 但真係貴到買唔落手)

    回覆刪除
  8. 各位姊妹:搵日我地約埋去食甜品啦!^_^

    回覆刪除
  9. 師奶都算係姊妹過呵?

    回覆刪除
  10. 劉鄧︰栗子味仲有邊豎有得賣?

    回覆刪除
  11. 我又去食糖水~~

    天山雪蓮籽糖水~~~個名好「正」呀!

    令我想起~~
    五星級燒肉
    無國界小菜
    個名一樣咁「正」呀!

    回覆刪除
  12. 姊妹們:我係沙田友,隨時奉陪都得啦!call我!

    意粉:如在沙田買士多啤梨,西田係平過city super架,西田出售的博多品種,好甜好大粒,只售$68。

    題外話~大家有冇留意近日一個財務公司廣告,質素奇劣,無記剛剛播映中,睇到我差d想死!

    回覆刪除
  13. 帥哥可唔可以去.....?

    回覆刪除
  14. 萊少,帥哥可以,小帥哥更加可以!師奶呢,唔……

    回覆刪除
  15. 大頭師奶,
    上次的栗子糖是在公司附近的日本零食舖頭買到的!明天我再去看看還有沒有吧!

    回覆刪除
  16. *O* 栗子味? 點解我唔知有o既?
    但我淨係食大粒裝的, 我覺得有分別架.

    回覆刪除
  17. 新城市這間利苑的確是不錯吃
    不過唔知係咪同佢八字唔夾
    去過幾次的服務都很爛
    搞到都唔敢再去
    又, 西田的$68日本士多啤梨不錯, 宜入貨^^

    回覆刪除
  18. 如果栗子味都有盒裝大大粒既就好了,大粒啲開心啲架!麻煩晒你劉鄧!

    咦,雖然我係師奶,但我又同時係大帥哥喎 ^o^

    回覆刪除
  19. 又係師奶,又係帥哥
    你剛去了泰國麼?
    呵呵 ~

    劉劉鄧,發現目標物的話,可以多準備一些嗎?可以讓大家分享一點嘛 ^_^

    回覆刪除
  20. Ellen:原來是為食老師。

    maymay:硬係覺得西田唔就腳,好鬼遠。究竟係邊間財務公司咁乞你憎?

    小妹:暫時只係食過一粒長條形,未試出分別,有無人可以俾 d 大粒o既我試清楚呢?哈哈!

    歐歐:再去試下啦。

    各位大中小帥哥,我地班姊妹有好多體己話要講,有男士o係度唔係咁方便囉,呵呵!

    回覆刪除
  21. "體己話" ← 咩黎架 :P

    回覆刪除
  22. Roy 少:依家趕住北上,wordy 如果得閒唔該幫幫忙。^_^

    回覆刪除
  23. 兩間財務公司超劣質廣告:
    安x 及 Ux

    回覆刪除
  24. 剛去廵了一轉!
    粟子糖是期間限定,已售清!^__^

    回覆刪除
  25. Roy:體己話 = 體貼心意的說話,明無?

    maymay:近期的以 U? 最核突

    回覆刪除
  26. 大半天沒來,這條龍已翻天覆地,呵呵!

    意粉:
    「大帥哥」為了燒肉,可能變做師奶來陪你們談體己話的。

    劉劉鄧:
    沒關係,您效辦超高!

    Roy:
    你有體己話跟意粉說嗎?我冇乜,可能被飛添 :P

    回覆刪除
  27. 各位男士,意粉的體己話,只跟女士說,呵呵!

    回覆刪除
  28. 劉鄧,謝謝你!

    既然唔預我呢個大帥哥,我自己去和宴好了!

    回覆刪除
  29. 突然想起薰妮名曲~"故鄉的雨"有如下歌詞:

    一封家書 一聲關注 充滿慈詳的﹝體已語﹞

    回覆刪除
  30. 大頭帥哥:你又話請我去o既?

    maymay:依首歌幾好聽,但我鍾意每當變幻時多 d。

    回覆刪除
  31. 大頭:我會記住你 ... 哈哈!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。