2007年3月12日星期一

禅八(Zenpachi)& 糖朝

今天還是談吃。

下班後約了好友 Daisy 和 Venus 到尖沙咀 禅八 吃晚飯。



這天是星期一,客人不多,服務員招呼不週,且頻催促我們點菜,我們是首次光顧,自然發問較多,服務員解答欠清晰,態度亦不太友善。為免掃興,我們只隨便選了三份火鍋:特選和牛、黑豚和海鮮。


鴛鴦湯底(左邊是灼牛肉用、右邊灼黑豚和海鮮)、前菜



特選和牛、黑豚、海鮮、野菜

這頓食味平平,結賬每位約 $240,下次還是到 和宴 算了。

由於 禅八 甜品只有兩款雪糕,不太吸引,我們轉到鄰近的 糖朝

雖然己近九時半,糖朝 仍是賓客滿堂,服務員領我們到仍未裝修好的新店。



頗俗氣的全金裝潢(很像「全城盡帶黃金甲」)


寶島黑珍珠鮮百合豆腐花、蓮子杏仁露,味道不俗


沙鍋蔴蓉湯丸,很甜

這頓結賬每位約 $30,不太貴。

這店食物水準只是一般,但服務不錯,加分不少。

20 則留言:

  1. 因為shabushabu可以晌屋企食,所以一直都無幫趁......

    "糖朝"新店在那裡?

    回覆刪除
  2. Roy 少:新店也是在廣東道,由舊店向中港城方面走一分鐘左右。

    回覆刪除
  3. 我也鐘意在屋企吃 shabu shabu
    最喜歡味噌湯底

    噢,你又提起和宴……晨早流流流口水中

    回覆刪除
  4. shabu shabu 只去過砂煲幾次,份量大,但其實不便宜,超過兩年沒去。

    糖朝門外永遠排着長長人龍,吃過一次,覺得普普通通。

    回覆刪除
  5. 「服務員招呼不週、態度不太友善」
    只是這樣已經負分了! 那管它食物的質素如何...

    已很久沒去糖朝, 因真的很一般!

    回覆刪除
  6. 砂煲~~~我也去過喎!我都覺價$不平,
    多人去會划算啦!

    回覆刪除
  7. 大頭:咁幾時招呼下我?

    wordy,泰利:Zenpachi 應該唔會再幫襯,糖朝初開時唔係咁多人,d 野幾正,依家做左長龍店,但水準差左,但尋晚最就腳既就係佢

    Ellen:意粉也是第一次在香港食 shabu-shabu,覺得唔係咁抵食

    回覆刪除
  8. Ellen & all:
    砂煲去過兩次,在灣仔那次遇見郭富城。在山林道是跟夜校同學宴請龍應台。
    人多的話,有獨立房間,價錢也才稍為划算一點。

    回覆刪除
  9. 如果和宴係我開的話我日日招呼你又如何!

    回覆刪除
  10. 大頭:我既意思係去你屋企食 shabu shabu 喎,呵呵!

    回覆刪除
  11. 意粉:
    咁你究竟睇左硫磺島戰書未姐?

    回覆刪除
  12. 我屋企?會有小強喎,搞到大家食物中毒就唔好啦!

    回覆刪除
  13. 阿明:未呀,希望落畫之前抽到時間,唔係要等出碟 lu。

    大頭:你都未中,我地點會中呢?呵呵!

    回覆刪除
  14. 中過你都唔知喇 ^o^

    回覆刪除
  15. 大頭唔會咁低調啩?呵呵 ~

    回覆刪除
  16. 我份人不嬲都好低調架喇。

    回覆刪除
  17. 大頭依排似乎好得閒播。

    回覆刪除
  18. 弊,我屋企有老鼠!不過,好似咁多位都有…

    回覆刪除
  19. 哈哈,我屋企有好多隻!

    回覆刪除
  20. 我 day day 都咁得閒架喇 ^t^

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。