2007年9月10日星期一

I'm back

終於把所有傢俬雜物搬到新居,上週失約的寬頻搬遷也剛辦妥。

昨夜在新居睡了甜甜的一覺,漫長的後期工作隨即展開,只盼望毋須花上一年半載。

繼未完成的水彩畫,再發現一幅完全被遺忘、只完成最容易部份、名為「新綠の金閣寺」的砌圖(1,000 塊)。


這幅砌圖特別之處是表面有布的觸感,完成後膠水只能塗於底部。

大家猜猜這幅砌圖是在那裡找到的?

14 則留言:

  1. 比劉鄧估左個心水tim... 咁我就估衣櫃!

    回覆刪除
  2. 天台

    小浩然是砌圖能手,他可以挑戰1000塊

    回覆刪除
  3. 嘩,有咁嘅砌圖架!好靚喎!
    我估係日本..............城!^t^

    回覆刪除
  4. 劉鄧:中左,不過無獎。

    小彭:好聰明,櫃頂都係個好地方。

    歐歐:如果係梳化底一定唔會被遺忘,因為我成日都將拖鞋踢左入去,哈哈。

    maymay:你估中左依家既位置,晾住係微波爐頂。

    老師:咁下次小浩然黎香港要拜託佢幫我砌埋 d 天同樹,嘻嘻 ~

    大頭:我 d puzzle 梗係靚啦,但砌完大部份都送左俾人。我都唔記得係邊樹買,但肯定唔係日本城囉。

    回覆刪除
  5. 床底, 好好笑 ^^
    我鍾意將d野數係柜入面

    回覆刪除
  6. 貝拉:床下底高度只可攝個鞋盒,所以一向無收野響果樹,估唔到拆床果陣會見到依幅 puzzle,哈哈 ~

    回覆刪除
  7. 除了puzzle,鞋盒內搵唔搵到失散多年o既金銀珠寶、鑽介、美元外幣….

    回覆刪除
  8. Phone 爸好聰明,梗係好有經驗嘞,哈哈!

    回覆刪除
  9. 對!昨天又收了!
    謝謝!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。