2007年10月12日星期五

新玩具 @ 20071012


考慮了幾個月,終於買下了這部數碼照相機,這部機最特別的是可傾斜 90 度的特大液晶顯示屏,還有附件中的遙控器。

19 則留言:

  1. 依部係咪新款?

    回覆刪除
  2. 都幾型仔喎!
    等你試機後匯報!我便可坐享其成!嘻嘻~~

    回覆刪除
  3. 大頭:鏡頭大 d 影相靚 d。

    劉鄧:今朝义好電,今晚會試機。

    回覆刪除
  4. SONY?魔鬼老師一定會讚你識貨! ^^

    回覆刪除
  5. 你唔係話唔鐘意d大機咩 :P

    回覆刪除
  6. SONY呢部外間評價OK, 而且價錢相宜!! 不過長鏡DC, 泰利都係鍾情Panasonic FZ系列!! ^_^

    回覆刪除
  7. 小妹:我都係 Sony 擁躉喎 ~

    Roy 少:我唔鍾意你果部啫,哈哈!

    泰利:我有部 FZ7(that's why 考慮左幾個月),但硬係覺得影像顏色唔夠 sharp,同埋覺得張相吽吽地咁 ~

    回覆刪除
  8. 好野~~
    老師先試機,哈哈哈~~~~

    回覆刪除
  9. 老師:做白老鼠好大風險嫁!哈哈!

    galaxy:麻麻啦 ~ 嘻嘻 ~

    回覆刪除
  10. 大頭話鏡頭大
    咁鏡頭大係唔係可以影靚大頭

    有時間可以影多d阿嫦娥姐屋企俾我o地睇睇o羅!

    回覆刪除
  11. 呢枝鏡zoom得遠d定係萊那部遠d?近來好鬼忙,查實我買左部fx55取代已壞的j4,如果唔係噚日神話放完仲升4個幾,今日金金金放完仲升多1蚊,我買部dslr都夠錢喇!
    p.s.哈哈,攪埋呢邊變財經blog先!...:p

    回覆刪除
  12. phone 爸:大頭點影都咁靚嫁喇!哈哈!弊在依家無左個天台呢 ~

    大雄:阿萊果部係 18X,依部得 15X 啫。唔 … 全民皆股,係離場既時候 … 呵呵 ~

    回覆刪除
  13. 係呀,我相信即使鏡頭細影出嚟也很 x !

    回覆刪除
  14. 大頭:做咩成日用“x”形容自己唧?哈哈 ~

    回覆刪除
  15. 嗯嗯, 意粉真的很喜歡買數碼相機啊!!!

    回覆刪除
  16. ozora:因為依家無手機可以打動我嘛,嘻嘻 ~~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。