2008年5月24日星期六

扭扭砌砌 

昨晚終於收到姨甥代扭、網友小彭介紹的砌圖扭蛋了,明天將會很忙碌。


居於元朗時曾一度沉迷這玩意,尤其喜愛以畫作為題材的,更與志同道合的砌圖店店主結成好友,可惜砌圖店結業後,大家便各散東西了。

家中仍有十多盒砌圖存貨和一幅待完成的金閣寺,總有一天我會砌好它們的。




14 則留言:

  1. 小心頸痛呀!
    今個星期我無砌過, 下星期一定要開動喇, 否則又變古董啦!

    回覆刪除
  2. 意粉姨姨~~
    我都喜歡砌圖!玩斗車王,巴斯光年就最啱!

    回覆刪除
  3. 哎呀~今日唔記得左去黃埔添!

    回覆刪除
  4. 小彭:頸痛就無,腰骨有 d 痛就真。

    小浩然:叻仔!

    師妹:暫時唔覺好難。

    大頭:你真係會砌?

    回覆刪除
  5. 大頭, 你係咪要快d到手先, 係咪即刻砌先?

    回覆刪除
  6. 都或者會砌嘅~~砌到條邊嘅話~~

    回覆刪除
  7. 小彭:我認為佢唔會囉,或者小強會幫佢手既,哈哈 ~

    大頭:條邊都唔易砌喎。

    回覆刪除
  8. 砌圖扭蛋?點解唔見有得扭呢?

    回覆刪除
  9. 基斯汀:暫時只知黃埔有。

    回覆刪除
  10. 黃埔先有?好日都唔去下添!等我去apm睇下有無先~

    回覆刪除
  11. 姨甥仔去搵過,apm 係無嫁 ~

    回覆刪除
  12. 好經貴啫... 咁我唔駛去apm lu~

    回覆刪除
  13. 我都係洗阿姨甥仔幫我扭,哈哈 ~

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。